Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

in vara asta m`ai intrebat dak vreau sa fim impreuna... u am acceptat... dar fara sa tin prea mult la tn... apoi mi`am dat seama k tu ieei ft in serios relatia noastra... dar eu mi`am batut joc de tine intr`un fel... ti`am dat papucii prima oara si ai fost ft suparat pe mn... si am inceput sa ma intristez si eu... dar tot tu te`ai intors la mine... si iar ne`am impakt... am inceput sa tin si mai mult la tn, dar tot nu kt trebuia... tot tu erai cel cu sentimentele mai puternice... apoi te`ai luat tu de mn k cik am facut eu cv rau... k asa ai auzit tu, dar nu era adevarat:(... si te`ai suparat pe mn... eu nu am avut nici o vina... si apoi de ciuda, ti`ai facut de cap intr`o seara... iar knd te`ai saturat, ai venit iar la mn k sa vb... si m`ai luat de`oparte... si ti`am povestit ce s`a intamplat de fapt... si k am auzit si ce prostii ai facut tu de ciuda... apoi m`ai luat d mana si ai vrut sa ma saruti dar eu nu am acceptat. voiam sa plec dar tu ma tineai strans de mana si nu ma lasai... am tipat la tne si mi`am tras mana k sa pot pleca... trista... si tu ai venit in urma mea si imi cereai explicatii... dar eram prea suparata pe tn... acum, de curand, am inceput sa tin cu adevarat la uh... stiu sg k si tu ink ma mai iubesti... dupa cum te comporti cu mne... si cum vorbim noi din priviri... :X.... dar ti`as spune k acum indragostita de tn cu adevarat... nu stiu cum........:-... ADUMI`L DOAMNEE INAPOI P PUIU` MEU:x... :((:((:(( NU MAI REZIST FAR` EL...:(((




Statusuri triste nr.2:

daca s-ar construi casa fericirii, cea mai mare incapere ar fi sala de asteptare




Statusuri triste nr.3:

ai intrat in inima mea

k un instrus

mereu ai spus k snt rea

dar uh o inima ai distrus




Statusuri triste nr.4:

tare




Statusuri triste nr.5:

ce frumoasa era viata cand eram noi doi dar ce pakat ca sa terminat si totul din cauta ei(cea mai buna prietena a mea)daca ia nu se baga intre noi si akuma eram impreuna dar uh ai alesoo pe ia intrun final (ce pakat)nu teai uitat in urma ceai lasat doar lacrimi si mute amintiri dar asa e viata si cei mai buni prieteni te tradeaza:(:(dar asta zik mereu ka Roata Roata Se Intoarce nu uita asta....veti suferi amn2 cum am suferit eu...intr-o zi [lyly]




Statusuri triste nr.6:

Poti incepe sa ma pretuiesti. Deja m-ai pierdut!




Statusuri triste nr.7:

Am fost o proasta ca te-am iubit Am fost o proasta ca te-am lasat sa ma faci sa sufar ACUM MI-AM DAT SEAM CA AM SUFERIT DIN CAUZA TA DAR MI-AM DAT SEAMA PREA TIRZIU!!!!!!




Statusuri triste nr.8:

Uneori simti ca n-ai vrea sa te mai ridici...Poate totusi n-ai dori sa ramai aici...




Statusuri triste nr.9:

Primesc de la tine doar lacrimi senine...Le sterg cu aceeasi durere ce-o port...




Statusuri triste nr.10:

Nu ma crezi in stare? Nici o problema. Nu ma cred nici eu. Dar fereste-te de ziua in care o sa prind tupeu...




Statusuri triste nr.11:

dak ar fi sa mai iubesk...cu sigura nu as mai iubi cu toata inima...nu si a treia oa!:((




Statusuri triste nr.12:

AcUm StIu Ca Si InGeRi PrOvOaCa SuFeRiNtA:((:((:((




Statusuri triste nr.13:

ubeste-o sincer,doar atat ea iti cere,fa-o sa simta ce-nseamna in viata ta si iti va da mult mai mult decat te astepti,primesti si atunci ai sa inveti cum s-o iubesti.




Statusuri triste nr.14:

Vreau sa te sun..

Atunci cand mie foarte dor de tine

Atunci cand sunt trista si singura

Atunci cand vreau sa imi fie mai bine

Atunci cand mie dor

Vreau sa te sun.




Statusuri triste nr.15:

CAND MAI AVUT NU MAI PRETUIT IAR ACUM CAND NU MA MAI AI AI VREA SA FIU A Ta




Statusuri triste nr.16:

Sa iubesti....pe cel ce te iubeste......nu iubi pe cel care iubeste deja pe altcineva...:((:((:((




Statusuri triste nr.17:

Pasind prin viata eu te simt...

La fiecare pas,cu mine...

In breate-as vrea sa te cuprind...

Dar nu esti langa mine...



...by kitty4u_eu...




Statusuri triste nr.18:

Cautand un gand...demult pierdut...

alerg plangand...cu sufletul frant...

...by kitty4u_eu...




Statusuri triste nr.19:

prietenia se

sfarseste akolo

unde incepe

neintelegerea




Statusuri triste nr.20:

Mai aruncat ca pe o carpa din viata ta,tu nu meritai iubirea mea!acum cerseste iubirea altcuiva.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu