Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

dc totul ni se intampla numai noua , fetelor. Asta nu e uns ts ...dara si vrea sa cititzy asta. Eo mam indragostit de un baiath ji lui ii plaxea de mn dar nu vrea sa aflu eo dar uite ca am aflat. Doar ca sa nu cred ce mia spus alcnv el sa g\bgt cu o alta ft:(ji aq cand trec pe langa el niki nu ma bg in seama dar uite ca lucruriele sau mai schimbat aq el ma saluta ji imi spune k ma iubeste dar tot nu il cred pt k e un mincinos . Asa k fetelor mai bn sa ne bg mintile in cap dak nu vrem sa suferim:-




Statusuri de jale nr.2:

cind ea iti spune adio, nu te mai iubesc,tu mergi mai departe si nu ierta gresala ei .




Statusuri de jale nr.3:

nu ma uit inapoi ci inainte privesc,sa nu bag in seama vorbele dureroase ale oamenilor rai esti scump dar nu te voi uita ci te voi lasa sati aduci aminte de ceea ce sa intamplat




Statusuri de jale nr.4:

Te urmaresc cu privireea, nici nu ma bagi in seama. Sufletul meu de cauta .Tu ai plecat. Vin dupa tine. Dar ma opresc privind cat de departe esti. Te strig..Dar in zadar . Ai plecat si m`ai lasat... Iubirea :-j. De nu s`ar fi intamplat ...




Statusuri de jale nr.5:

Am avut ce mi-am dorit

Dar nu l-am pretuit

Si mi-am dat seama cat de mult

insemna pt mn...

Cand din viatsa mea

A disparut..

Iar akm...totul a ramas

Doar o amintire!

:(




Statusuri de jale nr.6:

imi spuneai ca ma iubesti acum imi demonstrezi ce putin:((




Statusuri de jale nr.7:

iubire ai sa te intorci la mine?




Statusuri de jale nr.8:

Te urask ptr,k m-ai facut.

sa-te iubesc prea mult.

si nu pot sa te mai uit.

pakt k atunci cand ai plekt.

jumate din inima mi-ai luat




Statusuri de jale nr.9:

cand cineva inseamna totul pentru tine,tu nu insemni nimic pentru el...:(:(:(




Statusuri de jale nr.10:

sunt trista...fiindca cineva...numai asa ma poate face...pechind ar trebui altfel...




Statusuri de jale nr.11:

daca de fiecare data cand as plange as primi bani...la fiecare lacrima varsata cate un leu cred ca as avea tot pamantul si tot as mai avea bani sa cumpar spatiul intreg la cat de mult plang eu sunt Maria si viata mea e un chin pt ca nu gasesc fericirea




Statusuri de jale nr.12:

Ochii taii sunt verzi

Inima mea e mare

Dar dragostea dispare





ynna.h7_r _------>>:D




Statusuri de jale nr.13:

Imagineazati ca placi un baiat si lui ii place de tine dar numai tu vrei sa stii despre el iar el nu te intreaba nimic !Cum te-ai simtii 1 Prea insistenta ? 2 Nervoasa pentru ca nui pasa de mine?




Statusuri de jale nr.14:

Poate sa iti Para rau :o3 Akm nu mai ai ce face ... [by Didy :)]




Statusuri de jale nr.15:

Dragostea mea e departe, iar eu stau ca o proasta si-l astept........




Statusuri de jale nr.16:

de ce mai parasit........ ea nu simte ce simt eu pt tine.............vino inapoi......




Statusuri de jale nr.17:

nu fiti suparati .. mai sunt oameni pe lume ;)

sinuciderea ar fi ultima solutie pe lista .. inainte de ea mai aveti multe ...

foarte multe...

nume, date, iesiri :>

da nu va pierdeti viata ...

nu impresionati pe nimeni doar faceti sa sufere.




Statusuri de jale nr.18:

ingerii din cer imi spun ca thu mai tradat 3 luni...inima nu imi prea minte...dar acum sunt sigura...mai tradat..sunt singura:((




Statusuri de jale nr.19:

Nu-mi pasa de starea ta ..Te rog nu mai incerca ..Te-am uitat din prima zi ..Si nu -mi pasa dak azi ..Mori sau alte incercari de ard ..Pt ca indiverent de noi ..Viata merge mai departe fara alte intreruperi!By Didi:x




Statusuri de jale nr.20:

mie dor de el dar styu k nu se va mai intoarce niciodata chiar dak nu iam gresit el nu ma mai iubeste orice asa face sal am langa mine:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu