Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

=~*...cand ploaia bate-n geam shy rasuflarea se opreste sufletul meu tot la tine se gandeste....:(...=((....[by maryy...ck..eah stie]




Statusuri de jale nr.2:

doar un vis si o scanteie



Zi si noapte astept

Pe cineva langa mine

Dar, nu mai vine

Mai pot sa astept



Ziua aceasta o asteptam demult

E ziua in care am sa te vad

Dar,e numai un vis ce se spulbera



Ochii caprui plang ca doua parae

Dar,lumina lunii face o schantee;

Totul se sterge

Cu o batista ,



Cu o batista parfumata;

O petala imi cade in palma;

Este o lacrima de-a ta oare???

O lacrima simpl;



Dar, sunt doar stropi de ploaie

Reci .....

Care se scurg pe fata mea

CEA alba si pe buzle mele



Au trecut zilele....

Frumoase ce au fost

Dar,poate mai vin si altele;

VISE, VISE care se spulbera!

:(:*




Statusuri de jale nr.3:

:((Intr-o noapte te-am visat ca erai cu alta-n pat! Te-am strigat de 2 ori apoi,

m-au luat FIORI!:((




Statusuri de jale nr.4:

CuM aR FiI dAcA tE-aI PuNe In LoCuL mEu...

Sa vezi cat imi este de greu ...

Cum suletul meu se frange...

Si sufletul imi plange..:((




Statusuri de jale nr.5:

Nu suferii pt cn nu te merita! Asta e viata..un rahat!




Statusuri de jale nr.6:

Cand te vad buzele-mi se umezesc dar cand dispari toata ma usuc...iar cand te vad din nou cu ea lesin din nou




Statusuri de jale nr.7:

:o3Nush ce faci si cum faci dar un lucru e sigur ...indiferent de greselile tale eu tot te voi iubi Ai ceva special ce nu ma lasa nici cum sa te uit -..Mi-e dor de tn ...mi-e dor de noi:X:*:o3




Statusuri de jale nr.8:

am sa sterg din gandul meu pana si numele tau

am sa-n cerc sa te scot din suflet ku rau ku tot




Statusuri de jale nr.9:

mi-a fost scris sa te iubesc....si te-am iubit....mi-a fost scris sa te pierd....si te-am pierdut....chiar dak te mai iubesc...




Statusuri de jale nr.10:

intr-un univers al fericirii ...eu sunt virusul de unde pleaca tristetea .....




Statusuri de jale nr.11:

acum ma regasesc prin muzica..

dar toti ceilalti ce ti-am facut ?




Statusuri de jale nr.12:

iubirea:este partea de prop secundara,este de 2 feluri: fericita si trista,si raspunde la intrebarea : de ce?




Statusuri de jale nr.13:

m-a durut adank, dar cind a fost sa te iert mi-a fost usor




Statusuri de jale nr.14:

ma omor ma tai cu lama stai cuminte ca sunt calma poate sunt o e-muista dar .......




Statusuri de jale nr.15:

Ma gandesc la ce a fost si nu inteleg de ce, privesc la cum sunt si nu inteleg cum, ma uit in viitor si vad cum as vrea sa fiu… doar ma uit…




Statusuri de jale nr.16:

uneori stau si ma gandesc doamne,nu stiu cum sa ii multumesc,nu!s-ai multumesc pt tot ce a facut, mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt,m-a intarit:fata, mergi inainte,o sa ai parte si de fapte nu numai de cuvinte,mi-a dat, doamne, ce mai frumoas nu se putea,mi-a dat speranta sa o traiesc si o traiesc prin ea,mi-a fost alaturi zile bune si nopti rele, cand plangeam din despratiri si barfe rele,acum ca-i mare e ca si mama mea, ma alinta ma rasfata cat se poate imi da si pumni sa ma trezesc la realitate




Statusuri de jale nr.17:

Am invatat ca oricat mi.ar pasa de tine tie iti pasa nu mai de ea:(:(




Statusuri de jale nr.18:

ai plecat si m-ai lasat sa plang de tristete ca m-ai parasit




Statusuri de jale nr.19:

Prietenia nu tine cont de atitudine ci de bani dar pana la urma toti ti-ajung dusmani



Tu te bagi in seama de si esti panarama



Prietenii sunt profitori si-ntruna fumeaza tigari



Vor sa te pacaleasca si pe tine dar nu se uit la mine ci la imbracamintea mea si isi bat joc de ea



Nu te mai juca cu viata me,vezi-ti de treaba ta



Cand eu te-am vazut din picioare am cazut



M-am lovit tare dar pe tine nu te doare ca tu te uiti in uitare



Esti prea rea si eu sunt ca o stea



O stea cazatoare pentru mine e ca o floare dar la tine inseamna mancare



Totul s-a dus in tarana dar a mai ramas o mana........




Statusuri de jale nr.20:

Nu Te MaI aM te-aM pIeRdUtH D mULth.................DaR sUflETul Meu Te vReA AtAt D mooLTH:((:((:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu