Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

fara tine sunt nimic, hai mai stai cu mine un pik...ma simt trista knd nu esti, viata cui s-o daruiesti




Statusuri de jale nr.2:

Dracu a intrebat un inger:Vrei sa stai cu mine???

Ingerul a raspuns:Da!!

Dupa 2 saptamani dracu a spus:Nu mai stam impreuna...!!!

Ingerul nu a putut uita experienta traita si astazi plange si se gandeste ca l-a tradat pe Dumnezeu....!!!

Ceea ce am povestit aici a fost adevarat numai ca:

Dracu-baiatul

Ingerul-fata.




Statusuri de jale nr.3:

CA sa pot trece peste tot ce mi-ai facut,..........ar trebui sa fiu IMPOSIBIL DE BUN ;........Da’ eu nu-s decat un biet om BUN, mai sus nu pot ajunge,.....ca s-a rupt scara!




Statusuri de jale nr.4:

sincer am avut o prietena 3 ani apoi una 9 luni si altele care nu le mai scriu..am ajuns la concluzia ca femeile sunt toate dificile!




Statusuri de jale nr.5:

AM INVATAT K ORICAT AI PLANGE NIMENI NU TE IA IN SEAMA




Statusuri de jale nr.6:

arat:) , dar sunt:(............

asta e tristetea mea....:((




Statusuri de jale nr.7:

La inceput nu am ubito am faqto sa sufere dar aq k am invatzat sa o ubesk...am multe clipede ne siguranta Plang de dor k aqm e ea am eram eo in trecut ji sufar enm k traiesk q impresia k intr-o zi va alege pe alt cineva...de ce oare viatza mea este aja de trista ji de intunekt knd ma gandesk la tot ce a faqt ji imi e frik sa nu imi fak c ii faceam eo..o blestem sa ma iubeask doar p mine ji dak se va intampla sa o pierd aj vrea doar sa mor k iatza mea e toata la ea :((:((




Statusuri de jale nr.8:

te-am avut,te-am pierdut,dar stiu ca iubirea ce o data o aveam pentru tine s-a sfarsit!!!




Statusuri de jale nr.9:

Poate ca m-am purtat ca un copil dar asa sunt eu si nu ma poti schimba pentru ca asa vrei tu .........




Statusuri de jale nr.10:

Nimeni nu mi`a meritat lacrimile! Am crezut ca tu le vei`merita!'x Dar NU; m`am inselat !'x

Toti merita lacrimile mele numai tu nu!









By DeW\'




Statusuri de jale nr.11:

sunt o proasta ca te-am iubit si ca te iubesk dar tot cu gandu la tine stau n...




Statusuri de jale nr.12:

N-am putut sa-nchid ochii cand ii tineai deschisi

N-am putut sa nu ma intristez cand aveai ochii tristi

Ai plecat de langa mine,ai separat doua destine..

Inima bate pentru tine,te rog intoarce`te la mine ....

Inca traiesc un vis departe de realitate,

Acum eu sunt aici,tu esti acolo departe

Sufletul meu plange,varsa lacrimi si suspine,

Iar sentimentele-s incontinuu legate de tine.....

Nu a mai ramas nimic de cand ai plecat

Nimic din vechea mea fiinta..

Nimic din ce obisnuiam sa fac..

Pana si inima mea a devenit o ruina

Ai lasat in urma doar amintiri

Si ceea ce am devenit a fost doar... un suflet ranit

Ceao.....




Statusuri de jale nr.13:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru...da-mi un beep si te sun yo inapoi




Statusuri de jale nr.14:

unele persoane se baga in viatza ta dar u le ignori ..... mai tarziu iti vei da seama ca ar fi trebuit sa ti cont de amestecul lor in viatza ta:@:@:@..pff:X:Xtrist dar adevarat




Statusuri de jale nr.15:

Ma descarc pe tine!




Statusuri de jale nr.16:

......dute draqu`m-am saturat..:(

by alexutza`




Statusuri de jale nr.17:

Fericirea este o iluzie plina de tristete si confuzie:(




Statusuri de jale nr.18:

asi vrea sa fi un trandafir...petalele sa ti le rup...si-n mare sa te arunk




Statusuri de jale nr.19:

nu te gandi la ce s-a intamplat..zambeste ca s-a terminat




Statusuri de jale nr.20:

pretuieste ceea ce ai pana nu e prea tarziu..asa am facut si eu si acum sufar ca proasta..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu