Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Am crezut k e altfel,k s-a skimbat dar nu e asa, m-am inselat crezand asta; el a ramas acelas golanash kre ii place sa rupa inima in 2 la fte fara sa ii pese,...doar de el.... shy poate...doar atat...:( Orikt ai incerca sa-l skimbi nu poti,il intereseaza doar banii shy femeile nu shy ce simt ele...Va trece totul shy va fi bne ku el sau fara




Statusuri de jale nr.2:

Am aflat ca e foarte greu sa recastig increderea...deci degeaba mai incerc sa o recastig




Statusuri de jale nr.3:

Mi-e sufletul pustiu.......traiesc la singular......shi pe viu!




Statusuri de jale nr.4:

ZaMbEsC..sUnT TaRe...tE IubEsC...nU'tZi pAsA Si Ma dOaRE...




Statusuri de jale nr.5:

$$ Eu sunt fata p care tzi`o doresti uh si altzii...o blonda perfecta decat o kreatza defecta...$$




Statusuri de jale nr.6:

stiy ca te-am yubit....stiu ca am tinut la tine....dar acum ca ai gasit-o pe ea....totul s-a schimbat intre noy:(.....




Statusuri de jale nr.7:

toti cred ca sunt vesel dar in sufletul meu e doar durere




Statusuri de jale nr.8:

mai bine incerci dacat sa stai cu gandul ca nu ai facut-o vreodata




Statusuri de jale nr.9:

CeL MaI naSOl LuCRu EsTE sa tE siMTzy In PLuS ACoLO uNde KndVA EraY tOTul




Statusuri de jale nr.10:

oricat ai incerca sa iubesti ea sau el te va lasa ptr alta ...ptr o inima la fel ca a ta numa ca e diferita.......




Statusuri de jale nr.11:

singuratatea doare




Statusuri de jale nr.12:

Te iubesc, te doresc,....ma ignori...crezi k glumesk?




Statusuri de jale nr.13:

Cand te vei gandi la mine..........nu uita ca te-am iubit........dar tu ai preferat-o pe ea.........si m-ai uitat pe mine...........TE IUBESC!




Statusuri de jale nr.14:

mi te`ai lipit de suflet ca timbru de scrisoare si nu te mai pot dezlipi caci inima ma doare...te`am iubit te iubesc si te voi iubi mereu andy




Statusuri de jale nr.15:

iubirea invinge, daca sunt si cei care sa lupte .......




Statusuri de jale nr.16:

te-am iubit dar tu nu ai stiut sa ma pretuesti,mi-ai gresti de atatea ori si te-am iertat pt ca mi-ai descoperit latura sensibila....dragostea din mine a murit....si odata cu ea si gadurile mele care duceau la tine...acum in zare privesc si imi amintesc..povestea noastra si sper...sa nu mai fie altu' ca tine...tu esti, ai fost,...o pasare in zbor...vara ciripeai si imi cantai,iarna imi aruncai vorbe grele si plecai pana si anotimpurile....si-au dat seama ca vremea din sufetul meu s-a schimbat...cand afara e cald sufletul meu e trist...ochii mei plang si suspina dupa nu suflet fara mila...




Statusuri de jale nr.17:

draga mea prietena, proasta si tampita, iti trimit din departare un cosciug si o lumanare si in semn ca te iubesc aleluia iti doresc




Statusuri de jale nr.18:

ma numesc Deea4Ever am avut o prietenie cu un tip care se numea................... si ma ranit asa de rau incat nu am mai putut ca sa mai am un prieten deoarece nu am vrut ca sa ma raneasca sin nou




Statusuri de jale nr.19:

..........................




Statusuri de jale nr.20:

Te` simti singur` nu`:(♥...incearca sticla cu` SpErAnTa..Poate te va` face sa uiti prin ce`ai trecut`:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu