Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

off, suparat sunt..... si iarasi m-am certat cu soarta




Statusuri de suparare nr.2:

Tu nici nu stii ce-nseamna sa iubesti,

Ma-ntreb,....oare, vreodata ai sa reusesti?




Statusuri de suparare nr.3:

cadn in jos vei privi, pe mine ma vei vedea, iar cand sus te vei uita vei vedea doar stele....dar dak te uitzi mai atent,in ele vei vedea lacrimile mele:(:(:(




Statusuri de suparare nr.4:

Lumea de azi e tacuta..si te-ar vinde intr´o secunda

Te-ar vinde ..ti´ar face felul

Ca asa le e caracterul !! indiank :*:(:(:(




Statusuri de suparare nr.5:

invata sa iubesti si sa fii iubit:X:X:X




Statusuri de suparare nr.6:

Daca el nu te place , nu fii fraiera sa suferi dupa el .. iar el sa fie fericit ca te-a facut sa suferi .. !!!




Statusuri de suparare nr.7:

recunosc, imi place sa ma dau mare, dar.... uneori mi-e dor,

de zilele cand cu-alte "griji" stateam sub aripa parintzilor...




Statusuri de suparare nr.8:

baietii de azi

sa-i aduni cu sacul

si asa impachetati

sa-i trimiti la dracu...




Statusuri de suparare nr.9:

te iubesc si nu'sh ce m-as face fara tn dar uh te uiti la alta,.... asta e; am sa incerc sa te scot din viata mea, dar nu pot pt ca inca ...TE IUBESC!




Statusuri de suparare nr.10:

Mi-e greu sa stiu k te-am pierdut.Tuh ai suferit nestiind k eu tbx foarte mult.Aqm nu te mai am.Sufar !Nu imi e bn deloc!




Statusuri de suparare nr.11:

plang in tacere :))))=))))




Statusuri de suparare nr.12:

Fiecare picatura de ploaie imi sterge amintirea ta, dar o data ce se opreste ploaia...o durere eterna ma inconjoara si o tristete ma loveste si atunci...lacrimile incep sa.mi curga si sufletul meu se destrama:((..inima mea e neagra din kuza suferintei ce se arata p fata mea plina de lacrimi si durere...dar knd ma gandesc la tine, incepe sa se faca gri...totul e din cauza tha...iubirea mea:((....aqm doar tu ai o insemnare....aqm traiesti doar pt alt cnv....eu nu am nici o insemnare....neinsemnata din orice punct de vedere....Te IuBeSc:((:(:((...dak e cva vorbim l id.ul moarte.alb_negru99...poate o sa ne cunoastem:*..pwp p totziii:X:X:X:X




Statusuri de suparare nr.13:

ploua,....ploua pe dinauntru...si inima ma doare , se descompune ...ma gandesc la tine, .....mi-e dorrrr




Statusuri de suparare nr.14:

chiar daca nu mai esti cu mine eu tot te iubesc...Love..:((:((




Statusuri de suparare nr.15:

Frumoasa este seara

Cu cerul instelat

Prostuta este fata

Ce crede in baiat...




Statusuri de suparare nr.16:

traiesc in vid,

nu pot sa ma decid,...

sa tac , sa sufar,

sau sa strig...




Statusuri de suparare nr.17:

ai grija ce faci,.... pe unde calci.... ca pe undeva e si inima mea...




Statusuri de suparare nr.18:

te iubesc si nu glumesc, u esty viatza mea:X

de ce nu ma crezi?

te iubesc!!




Statusuri de suparare nr.19:

Şi dacă eu mai plâng din când in când , înseamnă că nici azi nu te-am uitat.




Statusuri de suparare nr.20:

daca noi ii iubim, nu inseamna ka si ei ne iubesk....poate doar se prefak ka sa ne simtim noi bine. :d :-*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu