Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

theater! kisses! promises! hope! love!




Statusuri de suparare nr.2:

Am un caracter puternic… imi place sa fiu EU… sa nu arat tristetea din sufletul meu!




Statusuri de suparare nr.3:

de ce te faci k nu ma vezi, de ce ma faci sa cred ca ma iubesti kand tu nu dai un telefon sa vezi d mai traiesc sau nu.......de ce iti kaut scuze kand stiu k nu exista........exista doar durerea ce o port in suflet k tu esti indiferent iar eu simt ka te iubesc.....................as vrea sa pot spune, "gata", dar nu vreau sa te pierd, deci accept situatia desi o sa regret............[][][][]By MoNa*~)([][][][][][][][]




Statusuri de suparare nr.4:

lacrimi curg pe obrazul meu, dupa tine voi suferi mereu,

plecarea ta imi frange inima, tu esty tot ce am mai scump, esty lumea mea:*




Statusuri de suparare nr.5:

Iubesc o fata iar ea iubeste pe altul si eu ma gandesc mereu la ea




Statusuri de suparare nr.6:

Ma sufoca parfumul trecutului,....

Deseori ma complac,....

Parca traiesc aievea ce-a fost,

Si-acum,..chiar asta fac

Ma otravesc,...visez...si tac...




Statusuri de suparare nr.7:

dorul e focul in care ard speranzele,dorinzele,durerile iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile... vreau sa spun ca cel ce iubeste sufera iar cel iubit isi bate joc ..., eu traiesc clipele si durerile astea, nu stiu cum sa-mi opresc sufletl din plans , simt ca mor, e cel mai urat sentiment SUFEINTA , parca imi pune cineva sare pe rani, ma doare si simt ca mor...




Statusuri de suparare nr.8:

te iubesc , usor de spus

greu de dovedit,

un cuvant bine gandit,

desi e vorba de iubit

mai mult de fapt de suferit

cu gandul dragostei zboara si suferinta sora cu iubirea

si geaman cu durerea

un zambet ascunde lacrima varsata curgand in continuare! :(




Statusuri de suparare nr.9:

un gest poate ascunde o poveste nespusa,.....de-asta eu inca mai sper,.....uneori insa mi-e teama k povestea nespusa sa nu fie k-n visul meu,...




Statusuri de suparare nr.10:

Cand ma gandesc ca eu te iubesc Ma ignori iar eu iti povestesc Cum ar fi sa te iubesc sa te am alaturi de mine in suflet sa-ty spun ce sentimente am avut din prima zi kand te-am vazut shi te-am kunoskut ,, Aveai un zambet fermecator care imy zambea si ma fermeca , Dar shi akum zambetul tau a adus fericire in sufletil meu " As vrea sa dau totul innapoi sa nu stiu ce e iubirea PT ca iubirea ajunge shi la lacrimi care se varsa din suflet doar pentru TINE .




Statusuri de suparare nr.11:

sooper




Statusuri de suparare nr.12:

TRISTETEA TE LASA SINGUR........




Statusuri de suparare nr.13:

te iubesc mai mult k oricand :-< te am mereu in gand :< dar uh ?




Statusuri de suparare nr.14:

/ .. ? Putzin imi pasa ce a fost .. de mult .. / ? [[[[;-j]]




Statusuri de suparare nr.15:

dragostea e ceva frumos....ma gandesc la tine si tot nu are rost ...acum iubesc pe alcineva..care tine la mine si care stie ce e dragostea fata de mine:X:X:X:X




Statusuri de suparare nr.16:

mereu se intoarce roata!!!




Statusuri de suparare nr.17:

dnd suparata...




Statusuri de suparare nr.18:

Ai grija cui ii daruiesti iubire ca s-ar putea sa fuga cu ea




Statusuri de suparare nr.19:

iubesc,dar nu stiu daca aceea persoana ma va iubi vreodata....




Statusuri de suparare nr.20:

Iubesc,....dar stiu k din iubire iese ura,....asa k nici nu stiu ce sa-mi doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu