Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

26 martie......




Statusuri triste nr.2:

Aveam incredere in tine cand vorbeam credeam ca esti sincer cu mine dar ma inselam




Statusuri triste nr.3:

de ce mereu cand ti la persoana iubita ea trebe sa te faca sa plangi?:((




Statusuri triste nr.4:

nu credeti in iubire ca o sa fiti in curand parasiti si nu o sa va convina




Statusuri triste nr.5:

Am sa incerk sa te uit

De azi schimb totul

Nu mai plang

Incep sa ma jok cu fokul

;)




Statusuri triste nr.6:

Oamenii spun ca iubirea e magie. Dar magia e doar iluzie.




Statusuri triste nr.7:

Itzy las tzie trecutul,...pastreaza-l;

poate vreodata o sa-l vreau inapoi!




Statusuri triste nr.8:

cauta frumosul in tine,....nu aiurea...




Statusuri triste nr.9:

te rog nu ma uita..

mai lasa-mi un loc in inima ta..,

nu ma alunga...

sa traiesc cu speranta,

ca o data eu voi fi al tau

si tu vei fi a mea..




Statusuri triste nr.10:

DND,....ma caut printre clipe,.....m-am ratacit...




Statusuri triste nr.11:

Am intrebari de pus,

Raspunsuri de dat,

Ganduri de ascuns,

Oameni de uitat. :-




Statusuri triste nr.12:

knd imi amintesk kum te uitai la mne park vad ochii tai caprui spre negru si privirea ta ce ma omoara knd te uiti la mne..te iubesc dar e prea tarziu caci am pierdut iubirea ce ma astepta la poarta vietii mele..dar uh akum ai alta fata si te uiti la ea mereu la fel kum te-ai uitat la mne prima data..




Statusuri triste nr.13:

te-am iubit dar tie nu ti-a pasat...m-ai lasat...m-ai lasat sa plec sa ma indepartez...nu ai venit sa ma opresti, ai ras crezand ca e o gluma...vr sa intelegi ceva: sufletul nu glumeste niciodata:(...poate ca-i mai bine asa...nu te voi uita decat daca tu nu vei mai fi...te iubesc si vr sa sti




Statusuri triste nr.14:

A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca!




Statusuri triste nr.15:

te-ai indepartat...de mine ai uitat...putin ti-a pasat...acum ma vrei inapoi...dar totul s-a schimbat...sa te intorci de unde ai plecat!




Statusuri triste nr.16:

Daca ar fi totul exact asa cum iti doresti,nu ai mai avea pentru ce sa lupti,sa speri si sa iubesti :x.! ♥



Şi uneori poate că nu realizezi , sau realizezi dar nu vrei sa vezi... Că mă faci sa sufar ştiu ...Dar oare ştii cum e să suferi?...Eu nu cred pentru că eu nu te-am făcut să suferi...!!! Şi după toate câte au fost eu îţi zic acum frumos...CĂ TE iubesc...şi punct!



Şi poate că nu e chiar cum crezi...!



Şi poate totul e schimbat , nu crezi? Eu zic că da, eşti doar o urmă de cerneală in viaţa mea!



Învaţă că atunci când cazi să te şi ridici...Pentru că dacă rămâi la pământ o să îi dai satisfacţie celui care ţi-a pus piedică!!!



Şi dacă sufăr ce? Te interesează?...Oricum pe mine nu mă interesează pentru că mereu vei fi la fel...Fără bani în portofel!!!




Statusuri triste nr.17:

Ash vrea sa uit, ...

Dar pana shi aerul e imbibat de tine,

Kum ash putea sa mai respir???...




Statusuri triste nr.18:

cea mai mare gresala a mea e ca il iubesc....el era pt mne totul pana a aparut ea ... ii multumesc ca a distrus totul ..°•´¨`»♥




Statusuri triste nr.19:

vreau sa ma ierti pentru ce ti se-ntampla;

........................

poate-ai sa reusesti pan' o sa-ti ninga pe la tampla.....




Statusuri triste nr.20:

Te krezi o zana, ..........tzi-asemeni sufletul ku-n fulg de nea,.....da' nu-i decat un hoit!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu