Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

"Ne pare rau dar nu ai suficient credit pentru a apela acest numar"....este cel mai trist lucru care se poate intampla cand vrei sa-ti suni iubita...




Statusuri triste nr.2:

Cand am crezut ca mi-am gasit jumatatea atunci ea m-a parasit....cand am avut nevoie de ea,.... ea nu mai era.




Statusuri triste nr.3:

Te iubesc

Te doresc

Aja de mult inkat nu glumesc

Iesti iubirea vietii mele

Si lumina inimii mele





TBX:X:X




Statusuri triste nr.4:

citeste-l te rog, nu il ignora: Ma numesc..si sunt oo fata si m-am indragostit..




Statusuri triste nr.5:

Prima data cand te-am vazut eram fericita si stiam sa zbor

Cu tine peste tot si imi faceam iluzii cu tine

Si visam cu ochii deschisi numai la tine imi era gandul

Eram asa de fericita...

Aveam inima colorata cu toate culorile curcubeului...

Zambeam mereu si radiam de fericire...

Dar acum....sufletul imi este gol si pustiit,

Nu mai stiu sa zambesc si sa zbor...vad totul in negru

Chiar daca este o culoare

Nu mai imi simt inima...parca este oprita

Si simt cum mor

Simt cum imi amorteste inima

Si aud peste tot vocea ta numai cu cuvintele

Pe care mi le spuneai atunci...

Te iubesc,ingerasa mea!

Te vad peste tot...chiar si in vis

Simt parfumul tau...caldura ta

Dar totul nu imi mai este clar

Toti imi spun ca totul va fii in regula si sa am incredere

Dar eu nu mai cred in nimic atat timp cat voi muri

Simt cum voi sta vesnic sub pamant

Totul cald si tu deasupra mea plangand

Cu durere si lacrimi amare

Si cu cuvinte triste

Pe care eu le aud

O floare mi-o pui la capul meu

Ca atunci cand te-am intalnit sub ploaie

Imi dadusei floarea mea preferata Iris

Dra nu iti face griji...

Te voi iubi mereu chiar daca sunt un inger




Statusuri triste nr.6:

de ce sa iubesti un bou

cand mereu vei gasi unul nou

care sa te iubeasca cu adevarat

si sa nu iti zica ca totul s-a terminat




Statusuri triste nr.7:

Nimeni nu imi atinge rana cand imi curge sange, dar cand ma razbun amarul se transforma in dulce...




Statusuri triste nr.8:

A fost,s-a intamplat

Dar oare a existat

O prietenie intre noi

O dragoste la nevoi

Am sperat c'asa va fi

Dar uite,totul s-a destramat intr-o zi

Ca mi-ai facut rau

Nu ti-a pasat de sufletu' meu

M-ai tradat

Am indurat

Tot ce tu mi-ai facut,

Dar am trecut peste tot

Si te-am uitat

Nu ai fost un prieten ADEVARAT!




Statusuri triste nr.9:

Singuratatea imi pare tot mai grea...

Mi-e teama ca asta e tot ce va urma...




Statusuri triste nr.10:

nu e bn sa iubesti..pt ca cel iubit intodeauna isi bate jok...si vei suferi un minut,o ora,UN AN....si mai mult construesteti un viitor:)) :((:((




Statusuri triste nr.11:

Cand ingerii vor blestema pamantul, cand diavolii se vor inchina si muntii se vor muta din loc, atunci eu te voi uita...




Statusuri triste nr.12:

Nu mai sta pe ganduri :-j n-ai` dc ! Nu mai ai nik impotriva, te cred! Las'ma in pace, nu ma mai cauta,... sa fii fericit cu alta!!!




Statusuri triste nr.13:

A iubi e bn dar sa stii pe cn sa nu spui iubit la orice tampit




Statusuri triste nr.14:

cand simiti ca iti este greu si lumea te barfeste ascula sfatul meu:zambeste,zambeste ca cineva te iubeste




Statusuri triste nr.15:

daca tu vrei asa am sa-ti dau ignore din viatza mea...




Statusuri triste nr.16:

Sunt mii de intrebari,la kare nu primesk nici un raspuns,nu am putut sa ma gandesk nici o clipa ka as putea sa te pierd,dar viatza merge inainte,si am sa fak tot posibilul ka tot ce a fost..... sa ramina doar o amintire frumoasa.MA NUMESK Nataly.




Statusuri triste nr.17:

te-am pierdut am castigat,te-am vazuth m-am impuschat:(




Statusuri triste nr.18:

o amintire e la fel ca o poza gasita intr-un album vechi, dar diferentza este ca amintirea nu arde ci te chinuie pe veci




Statusuri triste nr.19:

ne-am indragostit k draku'.....eu de u.... shi u de altu'!




Statusuri triste nr.20:

sa fii domn e o-ntamplare,

sa fii om,... e-un lukru mare



>>>>>>>>>>>>>>din viata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu