Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

doare sa pierzi persoana pe care ai iubit-o si inca o mai iubesti........doare




Statusuri de suparare nr.2:

as vrea sa nu exist 1 sapt pe pamant si sa pot vedea cine tine cu adevarat la mne sa vad cine plange si cine ma cauta




Statusuri de suparare nr.3:

cand clopotul va bate sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor calca mormantul cand lumea pt mn nu va mai exista atunci si nici atunci eu nu te voi uita




Statusuri de suparare nr.4:

cand totu ti se pare greu,si lumea te vorbeste, asculta sfatul meu: zambeste si iubeste-n continuare, nu te mai uita 'napoi ca el nu o sa se mai intoarca




Statusuri de suparare nr.5:

Cel mai rau este sa te simti un nimik undeva..knd altadata erai totul..:(




Statusuri de suparare nr.6:

invata sa invingi lakrimile ku un zambet si atunci kand doare :)




Statusuri de suparare nr.7:

yubire fara sarut e un lucru neplacut...ca un clopot ce nu suna...ca o noapte fara luna...




Statusuri de suparare nr.8:

Imi pare raw k n'am gandit cand trebuia..

Si sper sa pot sa-tzi sterg lakrima..;));X




Statusuri de suparare nr.9:

daca vrei sa traiesti adauga in lista :( vali_therevenger




Statusuri de suparare nr.10:

sunt clipe-n care simt cum durerea doare,...

nu ca-n platourile de filmare...




Statusuri de suparare nr.11:

Merita cineva viatza ta....

Zilnic aud pe cineva ca vrea sa se omoare pentru persoana iubita...Din pacate acel cineva nu si-a pus intrebarile:Oare va suferi daca eu voi muri? Oare o sa ii pese?...In acel moment acea persoana nu se gandeste ca el va merge mai departe...poate va suferi poate nu dar tu vei ramane sub pamant si nu vei mai invia...nu merita nimeni sa te omori...ps:nu-ti fute viata pentru nimeni fiindca nu merita nici o persoana.




Statusuri de suparare nr.12:

dc este viata asa ???

dc trebuie sa suferim???

dc ne ignore pe cei care ii iubim?????:((




Statusuri de suparare nr.13:

te urask pt ka m-ai fakut sa te urasc .....te iubesc pt ka m-ai fakut sa te iubesc .........imi doresc sa uit totu`......sa uit ka existy.......




Statusuri de suparare nr.14:

un sfat pentru toate fetele......aveti mare grija de cine va indragostiti ca va puteti indragosti de un mitocan care se joaca cu sentimentele voastre; eu am avut norocul asta si din pacate inca il plak dar uneori imi vine sa-l bat




Statusuri de suparare nr.15:

Te urask te urask te urask ...pentru ca te iubesk prea mult shi tzie nu'tzi pasa !!! :( :(




Statusuri de suparare nr.16:

visele de dragoste sunt cele mai frumoase dar atunci cand te trezesti observi ca tot ce ai creat s-a terminat




Statusuri de suparare nr.17:

Mda, nu aj spune ca ar fi ceva trist in ceea ce voi spune mai departe... dar voi... o sa va dati cu parerea. Am intalnit de mai multe ori intrebarea aceasta... "Ce este Iubirea" Iubirea este...,, nu o spun cu rautate SUFERINTA deodata ce incepi sa pui suflet intr-o relatie, shi prietenul/prietene te LASA ai Merlit- :)




Statusuri de suparare nr.18:

Imi produci o mare durere cind imi spui ca suntem doar prieteni shi nimik mai mult...(((




Statusuri de suparare nr.19:

afara ploua si eu imi amintesc de tine...in gandul meu exista doar iubire...pentru tine:(:(:(




Statusuri de suparare nr.20:

Fara tine, viata mea nu mai are nici un sens.Ai fost tot ce am avut mai d pret,dar m-ai ranit d f.multe ori...asa k plek akum,dekt sa continui asa.UITA-MA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu