Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Niciodata sa nu iti para rau ca ai spus nu...Ptc va sosi clipa in care vei fi mandru ca poti sa spui : NU TE LAS SA PLECI




Statusuri triste nr.2:

oRiCaT aI vRea sA iUbEsTi pE cInEva Ea sAu eL iTi vA fRaNge iNiMA pEnTrU aLtA.....:((:((




Statusuri triste nr.3:

aZI`!aI afLaT cE-i IUbIreA`!...MaInE`...AFlA eL cE-i deSpArtZiRea`!;)!




Statusuri triste nr.4:

n`am chef :))




Statusuri triste nr.5:

nu plange k s-a terminat...zambeste k ai scapat;)




Statusuri triste nr.6:

te-am iubit...m-ai iubit...dar totul a fost doar un vis care nu s-a mai implinit niciodata...aja k dak iti iei ramas bun de la persoana iubita nu o face cu lacrimi im ochi, ci cu multa sinceritate..dar dak o faci cu lacrimi in ochi ea va crede k glumesti...




Statusuri triste nr.7:

iubirea este pentru doi......sau pentru niciunul.....




Statusuri triste nr.8:

ai crezut intr-un om si i-ai daruit tot ce-aveai mai bun in tine; s-a risipit, stai in casa si astepti ca el sa vina si sa-ti spuna cat de importanta esti...............:)




Statusuri triste nr.9:

Pentru cine sa traiesc,pentru cine sa iubesk,pentru cine sa mor? Oare pentru o dragoste adevarata? O anumita persoana,.... sau a fost un vin si acum m-am trezit si tot a nimanui sunt....




Statusuri triste nr.10:

un prieten va regreta candva ca te-a pierdut insa tu vei avea cel mai mult de suferit o data pentru ca l-ai pierdut si tu si a doua oara ca sufera si el




Statusuri triste nr.11:

te iubesc....chiar daca tu nu crezi....chiar daca ai plecat....chiar daca mi-ai furat inima si apoi ai ingropat-o undeva unde nu o s-o mai gasesc niciodata........dar inima ta tot la mine ramane si aici nu o sa se piarda niciodata.....te iubesc...:X




Statusuri triste nr.12:

cel mai trist e sa treci p langa el iar el sa te ignore sarutandu-se cu alta...by ada




Statusuri triste nr.13:

Pan-am avut, le-am dat la totzy,

Shy a fost bine;

Acum,….cand nu mai am,

Cu mine le–e rushyne!




Statusuri triste nr.14:

R3al w0rld:a lif3 u'll n3v3r kn0w




Statusuri triste nr.15:

:(((:((




Statusuri triste nr.16:

iubirea e frmuoasa doar atunci kand iti este impartasita am iubit si te voi iubi mereu andrei:((:((




Statusuri triste nr.17:

am invatat ca tristeata este un sentiment neplacut care doare




Statusuri triste nr.18:

dac porti numele meu ai noroc iti sp eu




Statusuri triste nr.19:

Tu m-ai invatat sa iubesc...iar acum tu ma faci sa plang? Nu-mi poti face asta! M-ai lasat pe mine si ai luat-o pe ea...cerul plange..:(




Statusuri triste nr.20:

uite-ma inca zambesc cu toate ca nu-ti pasa ..stau zile noptii si ma gandesc ca a fost doar o farsa...doar un vis ciudat de neuitat da stiu... s-a terminat:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu