Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Oare timpu chiar vindeca ranile sau e doar o vorba .....???




Statusuri de suparare nr.2:

llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll




Statusuri de suparare nr.3:

A dUrAt PrEa MuLt, S-a TeRmInAt=((:((




Statusuri de suparare nr.4:

Iubirea este o lacrima care se prelinge lin pe fata arzand tot ce mai ramane din tine facandu-te neom




Statusuri de suparare nr.5:

Ma intreb:De ce trebuie sa ne-ndragostim apoi nu mai iubim si spunem ADIO fara sa gandim? Te iubesc bitu sper k vei fi din nou al meu:(STiu ca si tu ma iubesti dar te indoiesti de mine si asta nu e bine:((:((




Statusuri de suparare nr.6:

O sa imi desenez un curcubeu cand tot in jur e cenushiu




Statusuri de suparare nr.7:

daca crezi in vise...inseamna ca vei dormii toata viatza




Statusuri de suparare nr.8:

I'm an angel without wings ... hopeless, and sentenced to suffering and loneliness




Statusuri de suparare nr.9:

e greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie...e greu sa suferi in tecere si nimeni sa nu jtie.....




Statusuri de suparare nr.10:

Tu mai lasata sa plec fara sami spui macar un simplu tbx !...




Statusuri de suparare nr.11:

Te-am iubyt..am suferit..m-am chinuit ca sa nu ne despartim..iar tu akum ce faci ? Imi zici ADIO :o3..




Statusuri de suparare nr.12:

nu-ti spun sa ma iubesti...nici sa ma porti in gind......dar de MINE sa-ti amintesti............macar din cind in cind.....




Statusuri de suparare nr.13:

pff....ce sa-ti mai zic, ce sa-ti mai spun.....dak tu oricum nu ma crezi?.....te iubesc!!!....ai dreptate, ar fi trebuit sa lupt dar is prea multi impotriva noastra....:(




Statusuri de suparare nr.14:

te-am iubit, ciocanel,dar tu m-ai dezamagit...asta e; trec mai departe dar te voi tine minte,pt ca e greu sa uiti pe cineva care te-a facut sa plangi




Statusuri de suparare nr.15:

!!Te Iubesc Eu, Te Iubeste Ea!!Ai ales-o Pe Ea; Asta Este Viata :((




Statusuri de suparare nr.16:

De ce oare te iubesc ..? :....................... de acum nu o sa-ti mai fiu o piedica in drum; am plans, m-am tanguit ca sa constat k nu mai iubit!




Statusuri de suparare nr.17:

invata sa iubesti , k sa stii ce fel e sa fii iubit




Statusuri de suparare nr.18:

am iubit si inca iubesc dar din pacate n-am pe cine :x




Statusuri de suparare nr.19:

Asa cum soarele 'traieste' akolo sus`...asa sa stii ca te iubesk nespus!:D




Statusuri de suparare nr.20:

PlanG fiindCa`asha imi vine . cat sa tsin in mine ? Imi e fOarte greu . . EL nu mai ie` cu mine cum sa`i fie bine sufletului meu`? :|









Byyy meeee.ee!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu