Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

amintirea nu se scrie pe o coala de hartie ci pe inima curata sa ramana nepatata




Statusuri triste nr.2:

intr-un univers al fericirii....eu sunt virusul de unde pleaca tristetea....:|




Statusuri triste nr.3:

Nu iubi ochii caprui, te tradeaza si cand esti atenta!




Statusuri triste nr.4:

e greu atunci cand iubesti pe cineva dar nu stii cum sa ii spui.




Statusuri triste nr.5:

din viatza mea sunt multe portite de scapare, dar, o aleg pe cea mai departata pentru k aceea ma va putea duce unde-mi doresc cu adevarat!




Statusuri triste nr.6:

Cerul plange cu lacrimi de sange, ca ai luat-o pe ea si pe mine m-ai lasat .




Statusuri triste nr.7:

Eu te iubesc, dar tu o iubesti pe ea si spui ca nu vrei sa ma ranesti....dar tu ma ranesti ingrozitor de tare fara sa iti dai seama :(




Statusuri triste nr.8:

Daca te iubesc sau daca te urasc nici eu nu mai stiu ,...dar stiu k vei regreta pt. tot ceea ce faci......:*:(:X




Statusuri triste nr.9:

sunt comdamnat la tristete singuratate sisuferinta pe veci ......asta doar din vina ta .......:((:((:((




Statusuri triste nr.10:

de ce taci si nu-mi spui ca ma iubesti...asa imi spuneai de mult: Te iubesc! ...dc taci si te ascunzi ? ...si nu-mi marturisesti...




Statusuri triste nr.11:

E greu` sa treci in viata peste lucruri care ti-au creeat suferinte .. si tristeti . Insa fiecare om ar trebuii sa invete ca are prieteni in ploaie si frig ^_^ . Si ca nu trebuie sa spuna mereu ca e singur pe pamant .. :-< . Pentru` ca mereu ai o persoana care te iubeste si te ajuta mereu si la bine si la greu :x !




Statusuri triste nr.12:

Stii, am uitat sa-ti spun cateva lucruri . La inceput am crezut ca te schimbi dar mi-am dat seama ca defapt nu te-am cunoscut indeajuns, incat sa vad si partile mai putin bune …

Ti-am mai zis de ateata ori ca esti indiferent si ca ma doare asta si tu nu ai facut nimic … Cand ziceai ca esti suparat, ca ai momente grele eu am incercat sa fiu langa tine , dar pe tine nici nu te-a interesat asta !

De cand ai pelcat nu am mai auzit de la tine nimic frumos … Iubii , iubita, mamii .Ai uitat … Ce sa mai zic sa imi zici te pup si te iubesc parca nici nu ai auzit de asa ceva :-J .



Si in afara faptului ca esti indiferent imi mai si zici ca te pupa nu stiu ce fata si ca e posibil sa stai cu vreuna .. ti se pare ca sunt prietena ta cea mai buna sa imi zici chestia asta sau iubita ta ma K!



Si acum in loc sa stai sa vorbesti cu mine , macar acum cand ai timp , tu ce faci ,te duci in pat ca tie frig ? … Normal, pai asta imi demonstreaza ca nu-ti pasa de mine nici macar cat neguu sub unghie :-J .



Si cand te-am intrebat daca ai stat , cu vreuna, in loc sa-mi zici: nu, iubii, cum sa stau, si prostii din astea , tu imi zici ca nu stii, ca erai drogat, beat … Adica sa inteleg ca daa, ai stat si o sa mai stai cat timp o sa fi acolo .. J .



Inainte erai altfel , ma facei sa ma simt bine .. Stii, mai demult mi-ai promis ca nu o sa ma faci niciodata sa plang si ca o sa ai grija de mine si mai multe chestii .. pacat ca ai uitat asta . Pe tine nu te ineterseaza deloc de minee, daca sunt bine , daca am probleme .. intreaba-ma „ Ce faci proasto ? „ si atat nimic mai mult dar sa vad macar ca te intreseazaa si pe tine un pic .. !



Eu am incercat de multe ori sa nu , ne certam, sa ne intelegem bine si sa fie totul ok . Dar vad ca tu cu indiferenta ta faci lucrurile sa mearga cam prost . pentru ca nu iti pasa .si stii, ca dragoste cu forta nu se poate !



Deci uite eu astept un raspuns :* , oricare ar fi acelaa L !




Statusuri triste nr.13:

Tineti minte trei cuvinte...viata merge inainte...




Statusuri triste nr.14:

stii ce nu merita dal drq lasal sasi dea singur seama...si singur va regreta :((




Statusuri triste nr.15:

cand mam comb k tne nu te placeam cand mam desp...mor de dorul tau i love you




Statusuri triste nr.16:

Sunt frumoasa talentata....sunt grasa manuala......cum vrei tu sunt




Statusuri triste nr.17:

Cel care te face sa plangi,nu-ti merita lacrimile

Iar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi...!




Statusuri triste nr.18:

Te am avut

Te am pierdut

Te am iubit

Te am urat

Totul a ramas in trecut!




Statusuri triste nr.19:

da si ce dak l-ai pierdut ai pierdut in viatza si mai mult..eu nu jtyu cnn se credea jtyu doar ca trebuia sa suferi pr asha cineva:X:X:(




Statusuri triste nr.20:

citesc sts si ma gandesc....(exista unul cere nu mi se potriveste?)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu