Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

in ziua in care te-ai nascut erta tare urat afara si ploua iar dumnezeu plangea ca a mai pierduta ui inger




Statusuri triste nr.2:

te yubesk uh jty dar e prea tarziu si oricum nu mai plakea:(




Statusuri triste nr.3:

imi place sa ma plimb cnd ploua pt k asa nu observa nimeni k plang......




Statusuri triste nr.4:

incerc sa fiu ceea ce u ai zis k merit,incerc sa spun ce mia ramas in minte ,doar ultimele tale cuvinte incerc sa te iert desi nu meriti,incerc sa uit dar eu chiar dak iert nu uit




Statusuri triste nr.5:

ne-am iubit ca in poveste....dar el .....ma lasat pt alta........shi acuma il iubesc enorm..dar nu am ce sa fac..de cit sa pling in tacere............:(((((((((e trist..




Statusuri triste nr.6:

knd incerc satzi spun k te iubesk atat de mult`h ,ji tu imi spui k totul sa sfarsit`h . . . eu itzi spun ejti un prost de ce nai murit`h ?:)):)):)):)) :]]




Statusuri triste nr.7:

esti lacrima mea




Statusuri triste nr.8:

cand vine vorba de relatii numai noi fetele suferim




Statusuri triste nr.9:

mie dor de tine si te caut ...dar nu te gasesc...:((




Statusuri triste nr.10:

Distrugerile lasate de o catastrofa sunt ca amintirile lasate de dragoste




Statusuri triste nr.11:

e greu sa te vad in fiecare zi...e greu sa stau ku tne...:-




Statusuri triste nr.12:

iubi ma supi rau




Statusuri triste nr.13:

intoarce clepsidra,da timpul inapoi. Nu voi mai sta in ploaia ta d vorbe plina d nori. Am pus k proasta punct zilelor senine,knd dintre atatea zdrentze eo te'am ales tocmai pe tn :P unica_ana_reb3la :x




Statusuri triste nr.14:

Ea s-a suparat pe mn dar tot prietenia invinge




Statusuri triste nr.15:

nu plange pentru ca s-a terminat, zambeste pentru ca sa petrecut




Statusuri triste nr.16:

as vrea sa fiu un nor, sa ma transform in ploaie si pe umerii tai goi, sa curg siroaie !




Statusuri triste nr.17:

SpUneI k l`aM uiTat, spUn`I k nu`l mAi iUbesC,dAr k Tiam spUs aSta prIntrE laCriMi!!

Te iubesccccc prostule!:(:|




Statusuri triste nr.18:

ieri ai fost cu mine in clipe grele

azi nu mai esti cu mine

ma intreb oare

ce am facut

incat sa nu te mai vad

:((:((




Statusuri triste nr.19:

De la DRAGOSTE la URA e un singur pas.Eu l-am fkt de multe ori,dar in timp am invatat ca nu un pas defineste viata ,shi sentimentul pe care il ai cand faci pasul de la Roxy,se stie pt cine:((




Statusuri triste nr.20:

Sunt un inger pierdut cu lscrimi care curg



Curg p obrazul meu rece inghetand timpul va trece





As vrea sa o luam d la inceput





Sa uitam tot ce a fost acum durerea numai are rost :((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu