Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

O femeie in viata ta...E ca focul nu uita...Chiar de sufera si plange...Vointa femeii invinge...




Statusuri de suparare nr.2:

Imi aduc aminte de acele clipe cu lacrimi in ochi...Imi aduc aminte ziua cand ne-am cunoscut si am devenit prietene...Dar,trecutul se uita si,va trebui sa uit si eu de acele clipe...




Statusuri de suparare nr.3:

pe chipul meu se citeste fericire...........dar in interior oriunde vei cauta ,tristetea iti va face cu mana :( :( :( by carmenutza




Statusuri de suparare nr.4:

Nu UiTa Ca ViAtA Tr3C3,,inVaTa Sa F11 F3RiCiT ChIaR DaCa SuFeRi:((




Statusuri de suparare nr.5:

"Te iubesc,Te iubesc"

Mi`a zis ea...

Am auzit durerea in vocea ei

Apoi am dansat sub candelabre

Ea a preluat conducerea

Asta cand am vazut`o in ochi

...s`a terminat




Statusuri de suparare nr.6:

Si MinTe-Ma qA M'a IubEjtI,j O s'a Te MinT q SunT fEriQitA!




Statusuri de suparare nr.7:

Am invaTaT Ca oricat Ai PlaNge LumeA Nu Se OpreSte In LoC PenTru DureRea TA... Am invatzat sa visez...Dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi..te iubesc :X:*:((:(




Statusuri de suparare nr.8:

M`am straduit sa fie bine

Si`am lasat tot de la mine

Mi`ai zambit si ai zis ca trece

Lacrimile aveai sa ma innece

Dar eu zambesc,tu plangi si trece ...:)




Statusuri de suparare nr.9:

Dak eu ink visez...

K tu esti langa mine...

Sa nu ma faci k sa oftez...

Ramai in vis la mine...



...by kitty4u_eu...




Statusuri de suparare nr.10:

Al nostru drum ...s-a oprit acum...

acum ai calea ta...pe-a mea...n-o vei afla...

...by kitty4u_eu...




Statusuri de suparare nr.11:

e greu sa mergi pe drumul vietii

cu inima pustie

sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie=((




Statusuri de suparare nr.12:

Am atins singuratatea...Am auzit tunetele sufletului...Am simtit durerea iubirii...Am trecut prin ceata vietzii...




Statusuri de suparare nr.13:

M-am saturat k sa oftez...

Sa oftez si sa suspin...

In gandul meu acum pictez...

Durerea ce-i precum un spin...

E usor sa privesti inainte,...

Dar greu sa privesti mai departe...

Purtand cu speranta in minte...

ILUZII DESARTE...

...by kitty4u_eu...




Statusuri de suparare nr.14:

nu-mi pasa cat voi plange pt tn nu-mi pasa cat voi suferi dupa tine timpul va trece si voi gasi un baiat carei de mn




Statusuri de suparare nr.15:

dragste




Statusuri de suparare nr.16:

mi-i dor de El :((:((

mare dor....

dar astept ziua knd voi zbura printre nori ca sa ma intalnesc cu EL cu Tatal meu :(:(

:X:X:X




Statusuri de suparare nr.17:

am iubit si io canva am iubit pe cineva dar am ramas cu o amintire cu o poveste de iubire




Statusuri de suparare nr.18:

mai invatat sa lupt...mai invatat sa iubesc...miai sp sa nu ascult lumea...dar acum...e prea tarziu ji imi dau seama ca ai avut dreptate...team iubit am suferit...dar te iubesc miai frant inima...te voi iubi mereu de la miriy pt ALIN




Statusuri de suparare nr.19:

in totdeauna cand iubesti apare si gelozia...no lasa sa se bage in relatia ta pentru ca strica tot ce era mai frumos




Statusuri de suparare nr.20:

dece ma faci mereu sa plang daca ma iubiesti?:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu