Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Cea mai grea lupta e cu tine insuti.....te aflii in ambele tabere....




Statusuri de jale nr.2:

So why don't you come with me

And take a trip to the other side?

Where you and I, we can sing, we can fly

We can dance as the stars go by

And the heavens will open up

With a vision inside 'jah love

The earth, and the moon, and the sun will align

With a voice from the sky above

One love



So come on and shine with me

Like the beautiful star you are.

So come on and shine with me

Shine with me.




Statusuri de jale nr.3:

Iesi din coma si vrei sa gusti iar din tampenia asta de viata...si observi ce gust amar are...si incepi sa te strambi...mai gusti...si incepi sa te obisnuiesti...si apoi chiar sa iti placa... cam asa e si cu viata asta!Cazi-te ridici...fugi-te lasi...te intorci-plangi...razi-minti...




Statusuri de jale nr.4:

nu mi`e dor de tine...mi`e dor d baiatul care erai candva... :-




Statusuri de jale nr.5:

Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna “te iubesc!”, iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata… dar se pare ca nu o v-oi avea…




Statusuri de jale nr.6:

Vezi plang... Plag din cauza ta....Pentru ca tu nu sti ce e mai bnpentru tine si mine... Tu vrei sa fi doar cu prieteni... Asa ca las`o`....Las`o...Balta:((:((:((:(....Ramai cu ei dar sa sti ca eu te iubeskk:(((:(((...Un cuvand mai am de zis..........ADIO:((




Statusuri de jale nr.7:

ma intristez ajutama




Statusuri de jale nr.8:

Cand imi este dor de tine ma gandesc doar la clipa in care mi`ai zis sa nu uit niciodata ca ma iubesti mai mult ca orice pe lumea asta...iar eu:(...te`am lasta si am plecat acum mie greu...si doare ....si nu pot sa te vad cu alta dar zambesc si trec mai departe incercand sa ascund chipul trist....Doare....Si...stii u ce sa nu uiti niciodata...




Statusuri de jale nr.9:

te iubesc..tu nu ma crezi




Statusuri de jale nr.10:

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa

Versuri Bambi - Doare ca ne-am pierdut

Sa nu-mi planga inima

Puteai sa faci sa nu se termine asa

Nu e vina mea

Puteai sa faci sa n-aflu greseala ta




Statusuri de jale nr.11:

mi se face dor de tn in fiecre zi,mi se face dor de tine cat ai clapi,mi se face dor de tine fiind ca te iubesc ,mi se face dor de tine ca te doresc... ...;):X:*




Statusuri de jale nr.12:

imi va fi dor,imi va fi rece,iar timpul nu va vindek doar va trece




Statusuri de jale nr.13:

Un zambet cald si minunat,Mi-a luminat copilaria...Imi aminteste de trecut,De ce-a fost si nu mai vine...Incet incepe si-mi sopteste:"Traieste si iubeste"...As vrea sa fiu o stea pe cer,Si incet sa luminez,K tu in urmatoarea clipa,In gand punandu-ti o dorinta,Sa observi cum cad incet,Si fara sa mai realizezi...Sunt plecat,pierdut...Pe veci.Lasand in urma aceasta lume,Sperand k cineva sa planga,Apoi printre lacrimi scurse...O floare pe mormant sa-mi puna...




Statusuri de jale nr.14:

Am iubit un suflet dar m-a tradat,am iubit o inima dar m-a inselat,am iubit o pers dar m-a ignorat,am iubit viata dar m-am inselat(pt fostul pr sa sti k ink te mai iubesc)




Statusuri de jale nr.15:

Indiferentza omoara tot...mai bine spui o minciuna decat sa ma tratezi cu indiferenata... :(




Statusuri de jale nr.16:

Stau cateodata si ma intreb dc dumnezeu mia dat asa o vytaza sa sufar pentru orice baiat si pentru orice vorba skoasa aiurea de catre iei.Si satu noptea si plang cand ma gandesk ca tu ao fost diferit ca mai iubit si eu nu am stiut sa te apreciez,akm te-am pierdut pentru totdeauna.Si sper ca aceasta fata sa te faka ferikit pentru ca eu nu am putut sau nu mam gandit cat a suferit dar stai linistit ca si eu sufar akum,poate mai mult decat ai suferit TU.:((:((:((




Statusuri de jale nr.17:

*** De m-ai? plati in aur in bani in tot ce vrei

Nu vreau sa te mai vad vreodata in ochii mei

Daca as sti ca maine mor de dor

Nu ma intorc la tine mai bine mor..




Statusuri de jale nr.18:

Vreau sa plec undeva departe..De-as putea sa plec ..As pleca pe MARTE sa nu vada nimeni k plang dupa tine..... IUBIRE




Statusuri de jale nr.19:

zambeste si uita de tristete...lasa razele de soare sa isi faca drum spre pamant:(... by AdRyUtZa




Statusuri de jale nr.20:

Te chiama dulcea mea iubire

E prima dragoste ce-ti port



Iar tu nu-mi dai crezare

Uiti ca sufar mult de tot

Bine-i sa stii ca:TE IUBESC

E greu sa sufar din iubire

Singura in noapte ratacesc

Cu gandul indreptat spre tine:(:(:(by nyky



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu