Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Daca m-ai iubi nu as mai suferi dar ptr ca nu ma iubesti azi sunt asa :(




Statusuri triste nr.2:

eu plang, tu plangi amandoi plangem pt ca nu putem sta despartiti nicio clipa pt ca ne iubim si Dumnezeu stie asta asa ca mai bn ar fii sa fim impreuna pt toata viata pt ca doar o viata avem si trebuie traita ...NU mai plange...:((




Statusuri triste nr.3:

e frig in sufletul meu aqm...chiar daca-i vara,urasc singuratatea si tot ce ma-nconjoara......as vrea sa evadez din universul meu.....sa fiu si eu iubita si sa iubesc si eu:(:(




Statusuri triste nr.4:

am invatat sa traiesc si fara tine daka nu mai iubit nici eu nu te mai iubesc sz esti un bou ca iubirea mea nu ai pretuit :(




Statusuri triste nr.5:

baietii sunt niste mincinosi..niciodata sa nu ai incredere in ei




Statusuri triste nr.6:

cnd pers iubita cere nr tau d tel unui prieten dupa ce ati petrecut o zi d neuitat impreuna doar ca amiki, ji prietenul tau vn ji iti spune k tia cerut nr ajtepti ore,zile,saptamani sa te sune ; dar nu o face! ma intrb "oare dc a cerut nr dak niki nu ma suna?"




Statusuri triste nr.7:

sunt un inger, fara aripi!




Statusuri triste nr.8:

plang suspin ...numai pentru tine....iuby ce ti-am facut?.....dc nu ma mai iubesti?::::(::(?:(?:(?:(?:(?(:?




Statusuri triste nr.9:

Cea mai calda iubire are cel mai rece sfarsit..!




Statusuri triste nr.10:

in my dream I want you to like me ... to be together ... with you .. by hand .. but opens eyes when I realize it was just a dream .... and I want to dream in May far:((:( pt toate fete si baieti vreau care sufera




Statusuri triste nr.11:

As vrea sa fiu cum o sa fiu Asa ca lasati-ma sa traiesc asa cum stiu Lasati-ma sa fac si bune si rele Ca sa stiu macar ca sunt greselile mele… ”




Statusuri triste nr.12:

Intr-un ritm trist vad doar un viitor fara pic de culoare in care un om se bucura nespus de mult doar pentru o clipa de soare!




Statusuri triste nr.13:

nu am niciun prieten




Statusuri triste nr.14:

de mult e intunerik la mn in suflet nu luna,nu stele...doar visele triste...eterna tacere...sperante si lacrimi:(




Statusuri triste nr.15:

totul e trist fara tn shi mai facut sa nu mai cred in niciun baiat de pe lumea asta....asha k viata merge mai departe asa's baieti.....nai ce sa ble faci




Statusuri triste nr.16:

Nu plange ca sa terminat......zambeste ca teai scapat:)):)):))




Statusuri triste nr.17:

CAND TU MAI LASAT EU AM PLANS ACUM CAND EU RAD TU PLANGI NUMAI PENTRU FAPTUL CA EU AM PLEKT...ACUM AM PE CINE SA IUBESC SI PENTRU CINE SA RAD , IAR TU AI PE CINE SA IUBESTI SI AI PENTRU CE SA PLANGI...




Statusuri triste nr.18:

Doar amintiri au mai ramas

Dintr-o poveste care-a fost demult

As vrea sa te chem dar nu mai am glas

Deoarece plangand el s-a pierdut...



Tu ai fost ce aveam mai de pret

Tu mi-ai aratat ce e dragostea

Datorita tie inca mai traiesc

Sperand ca te-as mai putea avea...



Sufletul meu este trist

Mai mult decat trist...pustiu

Chiar niciodata nu te-ai gandit

La cat imi poate fi de greu?



Cum imi spuneai ca ma iubesti

Cand tu erai si cu ea...?

Cum ai putut sa gresesti

Si de ce tocmai tu...viatza mea?



Si dupa tot ce mi-ai facut

Tu nu ai nici un regret

Chiar ti se pare ceva obisnuit

Ca eu sa sufar si sa te astept...



As vrea ca macar tu sa fii fericit

Si de ea sa fii cat mai iubit

Caci de mine nu ai fost multumit

Si de cata dragoste ti-am oferit...



Tot ce mai am de spus acum

Este ca sufar nespus de mult

Chiar daca tu ti-ai ales alt drum

Eu iti urez sa fii fericit...




Statusuri triste nr.19:

degeaba spui k ma iubesti,daca-n ochi nu ma privesti...:(




Statusuri triste nr.20:

Viata E o Provokare Pe Kare Fiekre O Infrunta In Felul Lui...:

Cu Capu' Sus,Distrandu-se La Maxxim, Infruntand Pericolele SAU..:

Cu Capu' Plekat,Ocolind Placerile Vietii,Fiindu-i Frica De Ceea Ce Il Poate Astepta La Fiekre Cotitura...

Alegerea E A Fiekruia..-> TU CE ALEGI??

Alegerea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu