Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

am vazut cum esti de fapt ,cum ai fost mereu de fapt si nu voi plange pentru tine ca nu am pentru cine




Statusuri triste nr.2:

mu.ie




Statusuri triste nr.3:

daca el te-am parasit nu plage nu merita sa plangi pt un asemenea animal ! El doar te-am folosit




Statusuri triste nr.4:

Trust




Statusuri triste nr.5:

e asha de trist ,asha de trist cand stii ca el nu cauta decat joaca ,nu vrea iubire deoarece inima sa e de piatra ,tu te gandesti la el neincetat sperand ca gandul sau zboara la tine macar odata insa nu e asa ,pentru el e doar o joaca . asa sunt baietii din ziua de azi au un ego mai mare decat inima ,shi e pacat dar,prea putini mai stiu sa iubeasca am trecut prin asta dar la sfarsitul jocului iam spus :tu vrei doar sa te joci iar eu nu mai vreau sa ma joc cu un jucator ca tine




Statusuri triste nr.6:

Sa nu crezi ca nu sunt in stare sa tin pasul vu tine....Sa nu crezi ca indirenta ta ma poate schimba....Eu nu sunt rea....sunt doar ca si tine...




Statusuri triste nr.7:

crezi k ma faci geloasa???nu fraiere.Nu ma intereseaza!!!Oricum te doare inima knd te uiti la poza mea...aja k ai grija de nasoala ta...te pwpa amik ta....deeyutza




Statusuri triste nr.8:

nu vrea




Statusuri triste nr.9:

as vrea sa pot sa zbier pentru ca amintirea doare dar nimeni nu m-aude si sufletul iar plange lacrima apasa greu in inima dar cel care ar trebui sa vada nici macar nu mai stie ca existi




Statusuri triste nr.10:

el isi da seama k te-a iubit dupa ce te-a pierdut




Statusuri triste nr.11:

am realizat ca nu e bine sa visezi ..... niki sa iubesti ..... acestea 2 iti inchid ochii si te lasa sa fi in lumea ta ...... dar cand te termina .... te trezesti intro lume cruda si rea unde nu mai are rost viatza




Statusuri triste nr.12:

ma gandesc astfel..k viata ta e facuta sa iti faci tie bucurii ..dar a mea e facuta sa fac pe altii fericiti..de mine depinde toata puterea familiei dar de tine nu depinde nimic....si dupa qm ai zs u ,nu kred k iti doresti sa ai alturi de tine un om responsabil.....pt ca u privesti viata cu alti oky fata de mine asa ca te rog ..kiar nu pot sa te mai vad.




Statusuri triste nr.13:

un prieten nu incearca sa te impace atunci cand plangi... NU te lasa sa plangi...




Statusuri triste nr.14:

M-am gandit la tine...dar m-am gandit ca ai scos toata fericirea din mine..numai esti acel baiat dragutz pe care il stiam..! doar ca...tu vei ramane in inima mea mereu...




Statusuri triste nr.15:

Iubirea e un fok care nu doresti sa se stinga niciodata.. dar cand afara pluoua focul se stinge si apa stapaneste totul...ne inunda iubirea si lasa in urma ei cenusa..




Statusuri triste nr.16:

iubesc...lumea nu intelege k acest sentiment sincer exista si ii critica pe cei k mn.




Statusuri triste nr.17:

si timpul trece...mintea uita...iar inima tine minte...fapte ..sau citate uitate orin cuvinte..am invatat ..ca daca vreu..trebuie sa dau..si daca nu mi se raspunde inapoi.. trebuie sa iau..




Statusuri triste nr.18:

mai vreau o singura sansa Doamne...e prea mult?:((((




Statusuri triste nr.19:

♥Uitete la mine,in ce stare sunt.Ai esit din viata mea fara de raspuns.Sunt fara de speranta...MA AUZI...te iubesc,shi acesta mica speranta va muri tacut♥

Filip te iubesc ♥♥♥♥♥




Statusuri triste nr.20:

:( i wanna know you



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu