Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
esti frumoasa la inceput dar esti urata la sfarsit




Statusuri faine nr.2:
>
cand m-am nascut am avut de ales ce sa fiu fata sau baiat iar eu am ales sa fiu baiat pentru k e mai bine....cred eu,,,,




Statusuri faine nr.3:
>
Tu in viatza mea ai intrat,

Dar singura m-ai lasat,

Singura in tacere,

Printre miile de lacrimi ale mele




Statusuri faine nr.4:
>
DND...ca va trimit prin mosu' un sac de pumni!




Statusuri faine nr.5:
>
Nu te tine sa te'ndragostesti de mine;)




Statusuri faine nr.6:
>
Mos Craciun,......nu-ti cer nimik,.....decat un chilipir;....

Mai lasa-ma o ''clipa'' sa respir!




Statusuri faine nr.7:
>
Pentru ca a mai ramas putin din 2010.....va urez un 2011 cat mai frumos!!Si ar fi bn sa va impacati cei care stiti ca sunteti certati pt ca nu e bn sa intrati in 2011 certati!! Sarbatori Fericite!!




Statusuri faine nr.8:
>
aseara la usa mea am vazut un catel; era mic si simpatic dar tu il intreci l-am luat in casa si ti l-am daruit tie, dar acel mic catel era de fapt inima mea care bate pt. tn




Statusuri faine nr.9:
>
st frumoase sts astea....da tot mai tari st alea d dragoste :x:x:X:X




Statusuri faine nr.10:
>
clasa a V-a B e cea mai tare, jaluzele rupte are, scaune scrise cate vrei sh baietii se cred zmei.... .




Statusuri faine nr.11:
>
te iubesc, te doresc dute dracu' ca glumesc




Statusuri faine nr.12:
>
e tarziu...e noapte si m-am ratacit...in amintiri pierdute care m-au ranit...o lacrima p obrazul meu tradeaza cat mi-a fost de greu...dar nu regret nimic...




Statusuri faine nr.13:
>
cand voi fi mare nu voi vrea sa am copil baiat pt ca i un kkt si cu fetele i mai bn ca ele sunt cum le tine de baieti mai fak misto ca sa nu moara de ciuda sa moara cu capu-n buda




Statusuri faine nr.14:
>
Iata vin calugarii,florile dalbe si fura numai copii,florile dalbe.Te trezesti fara`un rinichi,florile dalbe De ti`ar lua si ficatii,florile dalbe.Si se taie prin prejur,florile dalbe Si ei vin mereu mereu,florile dalbe.Way trazneasca`i Dumnezeu,florile dalbe Sarbatori fericite tuturor`!!




Statusuri faine nr.15:
>
ahahah cel mai tare banc




Statusuri faine nr.16:
>
~~DuLcE sau AmArA~~

~~Cu.MinTe sau VuLgArA~~

~~SuNt MeReW OrIgInAlA~~




Statusuri faine nr.17:
>
nu sunt Eminescu sa scriu poezi dar sunt ferikita ca te pot iuby....by miru:*




Statusuri faine nr.18:
>
sa fii fericit/a sa fi dorit/a!!! de Craciun la u sa vina Mosu` cu un sac sa te bage in el k sa te duka la pers iubita!!!

Sarbatori Fericite si La Multi Ani!!!




Statusuri faine nr.19:
>
DE CRACIUN FI MAI BUN..........DAR EU TOT ASA RAMAN..........

COSMIN STELISTUL CHEIA




Statusuri faine nr.20:
>
~~~~ unii oamenii spun asa : '' ai bani hai la bere > n-ai bani du-te vere !!~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu