Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
julya suge acadeaua, nu se lasa de ea, suge shi zice ca nu-i ajunge...




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
nkmhg




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Fetele-s ka fetele,.....baietzyy sa fye,

Pentru ce-o sa vye!




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
DND......dau gainile cu ruj......nu da BUZZ ca le gresesc si pe mn ma ciupesc!!!!!!:))))))))))))




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Sunt o ucigasă în serie,ucid pe bani,dar pentru că tu eşti prietena mea te ucid pe gratis.-GYORGY-oprişor-




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Daca ma pun la mintea unei tocilare...dau de petrol si de creier incins. =))))))




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
iubirea este daruita si de toti e absorbita dar cand vezi ca n-are rost mai bine calc-o'n picioare, da-o dracu-amorezare




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
te-am iubit dar tu nu ai stiut sa ma pretuesti,mi-ai gresti de atatea ori si te-am iertat pt ca mi-ai descoperit latura sensibila....dragostea din mine a murit....si odata cu ea si gadurile mele care duceau la tine...acum in zare privesc si imi amintesc..povestea noastra si sper...sa nu mai fie altu' ca tine...tu esti, ai fost,...o pasare in zbor...vara ciripeai si imi cantai,iarna imi aruncai vorbe grele si plecai pana si anotimpurile....si-au dat seama ca vremea din sufetul meu s-a schimbat...cand afara e cald sufletul meu e trist...ochii mei plang si suspina dupa nu suflet fara mila...




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
DnD BrB s-au mai pe romaneste zat ca n-am chef sa vorbesc :)))=)))))




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Sunt hotz de inimi,....da’ eu n-am habar,.....

Shy ei vor sa ma duka la penytenciar!




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
In doi,viatza-y may ushor de suportat,........da’ shy chiria s-a dublat!




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
SUN BUSY!!...indrept banane




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Ce-ti doresc eu tie:

Sapun si franghie

Sa dai la dusmani,

Iar MIE , la multi ani!




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
viata e ca o taina, azi e o poveste miine e alta, dar eu sper ca povestea mea de acum se va prelungi mult timp




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
de-ar avea iubirea top... as fi pe ultimul loc...

ca-n viata mea blestemata... nu am fost iubit de-o fata,

de s-ar cumpara durerea ...m-as lauda cu averea...




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Nu,...nu sunt trist,

Da'....nici nu mor de fericire ca exist;

Si-odata ce-am apucat si zilele-astea,

E cazul sa-mi gasesc rostul,....

Sa-mi preiau cu constiinciozitate-n viata postul.




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Ma simt prea bine astazi

Si buna dispozitie n-as vrea sa-mi stric

C-o biata ''masca razanda-ntr-un caracter de nimic''!




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
iubire nu pleca, iubire stai in viatza mea .. te iubesc mai mult ca orice florin ..:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
m-am naskut sa fAc fItZe....Nu sA Le sUpOrT Pe aLe aLtOrA.....[pt. CiNe Nu mA InGhItE] by: DoInItZa.................




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Te zbati in atata prostie,...ca pestele-n pastravarie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu