Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
Dan isi spune singur: Dane, da Dane, ai ceva pe fund? Pantaloni




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
sit-on my face-book tot una e




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
SuNT Pe WC....jok CS...:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
hu dracu ....... tu prostu... si care e ala tu sau eu ....... ????????




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
if you wanna be more sexy,stay in bed and drink more PEPSI




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Regret ca esti departe si nu te pot vedea dar te am mereu aproape in inimiora mea…




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Colo-n vale la izvor sta fatuca pe pridvor dar si eu sunt langa ea, nu ma mai tinea gura si inca ea asa-mi zicea: aha aha ...




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
ce ma trece greatza, kand suna tel'ul dimineatza...




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
rdt./tfmihk ,.giohb




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
viata este asa dura....:((merita sa mori:((




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Femeia inseala numai barbatul pe care il iubeste, pe care nu ii iubeste, ii paraseste direct! ;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
Regulile elevilor:

Elevul nu copiaza, el se documenteaza. Elevul nu citeste bilete, se informeaza.

Elevul nu este neatent la ore, ci studiaza mediul inconjurator.

Elevul nu greseste, el isi pune la incercare profesorul.

Elevul nu chiuleste, e nevoie de el in alta parte.

Elevul nu fumeaza, el isi caleste plamanii.

Elevul nu doarme, ci reflecteaza. Elevul nu vorbeste, el gandeste cu voce tare.

Elevul nu mesteca guma, el isi intareste dantura.

Elevul nu injura, se descarca.

Elevul iubeste scoala, dar in timpul vacantei




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
knd m-am indragostit prima data am fakut o greseala, aja k am inkerkt s-o repar; m-am indragostit si a doua oara.Oare kum? O voke mi-a soptit k imi va oferi fericire eterna. Te iubesk si pot spune astha oriknd, orikui,....dar nu inteleg dc ma faki s sufar :(




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Sa te dai cu ceva lipici,.....poate-asa se prinde si de tine ceva la ora de mate....:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
.....''[]''......FiEcAre cadere ma face mai puternica.........FieCare tradare ma face mai tare.......FiEcare barfa ma face mai importanta.......




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
status pentru cel care-l citeste; eu nu-l mai citesk pentru ca-l stiu si il traiesk; durerea vietii mele esti tu, bogdan, te iubesk si te-am iubit atat de moolt si m-a durut; odata ce ploaia cadea venea s durerea mea si cand soarele revenea sufletul meu apunea odata cu dragostea ta........Te IuBeSk mOoLt De ToT BoGdAnE!!!!%




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Mosh Craciun Cu Plete Negre

A Sosit De Prin Boschetzi

Si Aduce Daruri Multe

La Fantome Si Scheletzi

Mosh Carbuni,Mos Carbuni




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
DND arunc cu prastia in furnici.




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
nu iubi cand ejti elev\a,

caci iubirea se obs.,

si te lasa corigent/a,

uneori chiar repetenta......













iubesc ochii albastrii:x:x




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu