Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Culmea geloziei:sa fi gelos pe soare ca-ti arde nevasta!




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Da....recunosk!...

Am iubit mincinos, pe jumatate shi compromitzator,

Insa pe tine te-am iubit pur, .....

Nu doar ka un aktor!




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
te iubesc




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Dekat la scoala,

La o ora banala,

Mai bine-mi cumpar o carte,

Sau....vreau pinguin pe Marte!




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Daca esti prea fericit alaturi de cineva "INDOIESTE-TE DE EL "...




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Mi-e dor de tn...si uh stii asta....dar te int de VAFA aia sau cum draqu o cheama....Dhoamne, o urasc....pt yonutzz de la allexxxa I LOVE YOUU!!?!





Id meu este allex_gabitza_95 pentru cn vrea sa vb.pwp




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
Dak as fi un cub de gheata as aluneca incet pe pieptul tau, in jos, la, la, la....naiba ca ma topesc!




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
(PLM......) Pe Langa Mine ai trecut.....shy iar m-ai ignorattt....




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Sunt oameni care ne fac viata o sarbatoare,........sunt sarbatori in care ne amintim si de ei!




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Inchide ochii shy viseazaaa,......mai bineee;...din realitate EVADEAZA !




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
brb ca va dau in cap!!!!(glumeam)SERIOS!




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
te iubesk la nebunie ka pe dracu din cutie




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
e absurd sa urasti trandafirii doar pt k te-a intepat un spin:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
Ash vrea sa stii,....ca merg mai departe...!




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
t3 iUb3sK.....:x:x:x




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Cand un inger va veni la fereastra ta u il vei saruta si il vei imbratisa:-*:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
copilul:da-mi si mie 3 lei

barbatul:nu-ti dau

copilul:fac pipi, pe mn daca nu-mi dai

barbatul:nu-ti dau

copilul:am fakut pipi pe mn




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
emo




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee!!!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
DND, caut statusuri misto pentru DND!=)))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu