Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
dnd vreau sa ma invat ce inseamna dnd




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
N-am terminat tema,

Asta-i dilema: CAND?

Nu-mi ajunge timpul nici sa m-aranjez,

K’ ies la ,,un suk’’

Shi vreau sa shokezzz!




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Messu e ocupat sa stea aprins

Eu tin focu la casa aprins...




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Am invatzat ca nu potzi face pe cineva sa te iubeasca ... tot ce potzi face este sa fi o persoana iubita , restul depinde de ceilaltzi.

Am invatzat ca oricat mi`ar pasa mie ... altora s`ar putea sa nu le pese...

Am invatzat ca dureaza ani sa castigi incredere shi doar cateva secunde s`o pierzi

Am invatzat ca nu conteaza CE ai in viatza ci PE CINE ai

Am invatzat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altzii mai bine sa faca .. ci cu ceea ce potzi sa faci tu

Am invatzat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor ... ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva

Am invatzat ca oricum ai taia ... orice lucru are 2 fetze

Am invatzat ca trebuie sa te despartzi de cei dragi cu cuvinte calde ... s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi ...

Am invatzat ca potzi continua inca mult timp .... dupa ce ai spus ca NU MAI POTZI

Am invatzat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie , cand trebuie , indiferent de consecintze

Am invatzat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat , dar nu am dreptul sa fiu shi rau

Am invatzat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar shi la distantza ... iar asta e valabil shi pentru iubirea adevarata

Am invatzat ca , daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu ... nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul

Am invatzat ca indiferent cat de bun itzi este un prieten ... oricum te va rani din cand in cand ... iar tu trebuie sa`l iertzi pentru asta

Am invatzat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertat de altzii ... cateodata trebuie sa invetzi sa te iertzi pe tine insutzi ...

Am invatzat ca indiferent cat de mult suferi , lumea nu se va opri pentru durerea ta

Am invatzat ca oamenii la care tzii cel mai mult , itzi sunt luatzi prea repede

Am invatzat sa iubesc , ca sa pot fi iubit

Am invatzat cca o persoana care este dragutza cu tine , dar se poarta urat cu chelnerul , NU este o persoana dragutza(foarte important ... fi foarte atent la asta ... nu exista exceptzii)

Am invatzat ca cel mai bine e sa fi om , nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul

Am invatzat ca daca vrei sa ai ceva trebuie sa luptzi shi sa mergi inainte fara sa te uitzi , sa ceri aprobarea celor din jur

Am invatzat sa ma bucur de fiecare zi ca shi cum ar fi ultima

Am invatzat ca increderea se castiga.

Vyo




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
flori socata




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
]) /\\/ ]) nu ma-nerva ca de nu ignor vei lua;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
TiMpUl dOaR tReCe.....:((Nu Sh ViNdEcA....=((




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Culmea tupeului: sa batzi la o usha, sa ceri un ban, iar dupa ce primeshti, sa-i spargi aluia fatza k’ nu-tzi ajung banii shi pentru-n cartush de tzigari, doar pentru o sticla de whisky, iar respectivu’ nu-i fumator!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
IuBiReA e K uN uNiVeRs CaRe tE fAcE sA UiTi De tOaTe dAr Nu sI dE eL NikIoDaTa




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Viatza e de-asa natura, cand gresesti, tzi-o iei in gura!




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
daca tu nu ai fii, eu m-as sinucide; te iubesk :X




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Multzi fac pe deshteptii,......putzini sunt!




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Femeile sunt gay ca ele iubesc barbatii,si barbatii sunt lesby ca ei iubesk femeile.

:))))))) =)))))



Daca ti-a placut da un vot;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
N-am statusuri, n-am rima, ....

La mine-n viata nimik' nu rimeaza,...

Totul se degradeaza!




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
1,2,3,4,5,6......ui cati fraieri imi citesct statusu:))):)):X




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
DnD cu fata-n gand tu dai buzz eu ma incant si de dai si 2 massuri vezi ignor scris pe pervazuri




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
viata e frumoasa, sa te bucuri de ea..... sa nu te desparti niciodata ea ea




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
DND.......inghit si procesez informatzii din mediul inconjurator,....iar cand mai am timp,....te ador




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
molta vorba sinje in nas




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Dragi profesori si parinti,

Fiti buni, nu ne umiliti!

Daca vreti sa ne tampiti,

Internetu' ne opriti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu