Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
aku in 2008 moda e alta....sarutzi fata de cand ai vazut'o ji deja suntetzy impreuna aje k avetzy grija fetele anu asta......:)):)):)):))=))=))=))




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
dak lumina stelelor te va trezi sa sti k e o mangaiere din pertea mea, dak roua te va uda sa sti k sunt lacrimile ce nu se pot opri de dorul tau..............TE UIBESK




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Doua vaci impleteau apa minerala intr`o pestera....una intreaba:-a=Apropo de lapte.....-Cat este ceasu????.....cealalta scoate termometrul si zice:miercuri...




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
orasul roma e un oras frumos dar e si mai frumos cand e scris pe dos(AMOR)




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
A zambi in situatii tragice, inseamna a stii sa stapanesti tragicul




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
salvati energia, dormiti la scoala!




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
ce ai? te transformi....?




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Iubirea nu e doar un zambet , nu e doar o floare , iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul... cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om k inainte...




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
dnd nu merge statusul:))))




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Dragostea este povestea vietii femeilor; ea nu reprezinta dekt un episod trecator in viata unui barbat!




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Cel care te face sa plangi nu te merita iar cel care te merita nu te va face niciodata sa plangi...




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Numai obezele nu ma suporta pe mine pentru ca impreuna cu AXION luptam impotriva grasimii




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
plecat in misiune....:D




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
status made in china




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Cand voi inchide ochii pt totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pt a le incalzi,iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri si in par sa-mi prinzi trandafirul rosu al iubirii eterne ce va lumina chipul meu invaluit de tristetea mortii. Iar de vei zari o lacrima ce se va scurge pe obrazul meu palid sa stii ca e de ramas bun. Si cand pamantul imi va acoperi trupul care candva tu l-ai atins, sa-ti amintesti ca te-am iubit dintotdeauna sincer si acea iubire nu s-a stins, dar sa nu plangi ca eu voi fi mereu cu tine, chiar daca numai in vise. Iar pe mormantul meu, din florile ce mi le-ai adus sa scrii cuvantul \"FERICIRE\" caci am simtit-o datorita tie si sa nu uiti ca te iubesc chiar daca nu mai sunt.....




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Cand voi avea copil imi doresc sa nu fie fata... Dc sa isi bage altu p**a in munca mea ???




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
plm:( aiwrea cu dragostea asta




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang … nu mai pot … te iubesc si te vreau inapoi




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Ea se uita in okii mei dorindu-ji un sarut romantik, eu ma uit in okii ei dorindu-mi sa o f*t salbatik.. =))




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
care te cosideri prost ridica mana sus



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu