Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
As vrea sa fiu ... lacrima ta ...

O Lacrima in ochii tai ...

De pe obraz de voi cadea...

Pastreaza`ma sau fa ce vrei ...



Lacrimile nu`mi ajung...

Oricat de mult as vrea sa plang...

Ca nu mai stiu iubirea mea..

Ce vrei sa faci cu viata mea ...



Lacrimile nu`mi ajung...

Oricat de mult as vrea sa plang...

Ca nu mai stiu iubirea mea..

Ce vrei sa faci cu viata mea ...




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
DnD.. k dak iti f*t o palma o sa faci spume ca sampania




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
fuga la frigider nu este un sport ...




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Shtitzi care`i dilema caprei? : dak e animal sau pozitzie




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Apreciaza-te singur si apreciaza lucrurile bune din viata ta. Recunoaste cand simti bucurie si pace si ai sa vezi ca toate gandurile negative vor disparea!




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
un om este... scz am uitat ce sa spun




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
cum sa-ti faci status: 1. il copiezi de la mine, 2. zici ca e al tau




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Ca sa te joci de-a dragostea trebuie mai intai sa stii sa te joci de-a razboiul ! Intrecere compusa din doua indemanari : sa stii sa invingi fara , aroganta > adica fara sa-ti canti victoria < si de asemenea sa stii sa pierzi fara umilinta > adica fara a-ti pleca fruntea < !




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
E atat de dulce cand o strangi la piept... E asa frumoasa cand tu ii zambesti.. Atat de fericita cand ii spui ca o iubesti.. Atat de aproape zilele de mai.. Eram eu fata pe care o visai

Atat de fericita am fost si eu cand ma iubeai. Prea usor ai spus adio... Prea greu mi-e mereu... E atat de fericita ea.. Ea in locul meu.. Ai spus prea usor adio.. Prea greu mi-e asa…:(

E atat de fericita ea…

Are tot ce am iubit candva…




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
Imi imaginez, stand pe canapea/Ca esti langa mine, dragoste mea/De mana eu te-as tine, numai pe tine./Dar sta imaginatia langa mine/ Parca simt o caldura ne imbratisam/ Dar frigul ma cuprinde, cred ca doar visam/ Ce vis frumos, ne sarutam/Unul langa altul noi stam.../Doar am visat!...Si m-am trezit.../Dar stiu sigur, langa mine, tu ai adormit...




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
cel mai tare mass b-)




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
As vrea sa fiu un cub de gheata,sa alunec pe pieptul tau,in jos...si sa ajung la,la,la,la,la naiba ca ma topesc....




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Un sarut pe obrazul tau... Dormi frumos soarele meu... Un sarut pe guritza ta ...Dormi frumos iubirea mea.




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
offffffffff ce viata de tot kk




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
Nu sunt de vanzare ! Dar pot fi cumparat.....




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
** ** ** ** ** ** ** **

** ** ** ** ** ** ** **

** ** ** ** ** ** ** **

** ** ** ** * ** * ** ** **

** * ** ** * ** ** ** * ** **

Ce P**La Mea TE UITI NU Vezi K ninGE?????




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Ma uit cum vantul imprastie stropii de ploaie.....pe geam.......pe pamantul deja ud.......peste fata mea....ma uit si imi dau seama k in sufletul meu suferinta imi imprastie toate sentimentele p care le-ai nascut in inima mea. Cineva mi-a spus ca p dinafara sunt calda si blanda si p dinauntru sunt rece si vijelioasa. Si poate asa e. Dar u ai schimbat asta. U mi-ai incalzit inima facandu-ma sa simt lucruri pe care nu stiam k le pot simti. Dar acum simt k inima mea se raceste din nou. De ce nu vrei sa ma ai langa tine? D e ce de fiecare data cand eu incerc sa ma apropii tu pari din ce in ce mai departe si nu pot sa ajung la tine.........sa te ating......sa te simt aproape? Stiu ca odata o sa fie totul asa cum ne-am dorit amandoi dar pana atunci eu sunt singura intr-o lume prea intunecata ca sa pot merge mai departe. Dar o sa stau intr-un colt si o sa astept sa apari u,luminita mea si sa ma iei langa tine. Te iubesc!




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
in prima zi de liceu te-am vazut pe tine si mi-am spus in gand ''tu vei fi iubirea mea'' dar au trecut 3 luni si nam avut curaj sa-ti spun, iar cand mi-a venit curajul a fost prea tarziu.... TE IUBESSCC!1!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
atunci cand nu te vad te am in suflet si ma gandesc ca vreau sa fiu cu tn... poate ca te voi uita... mi-e foarte greu sa cred si totusi in fiecare zi mi-e dor de tn




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
Viatza e cruda.......hai sa o prajim:D:D:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu