Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Inteligenta te urmareste da tu eshti prea rapid..




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
DND....sunt pe messenger!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
cand stelele apar eu stau sh plang de dor..u m-ai lasat sh de mn ai uitat sh q alta ai plecat..




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Astazi mi-ai zambit..am simtit k plutesc...am simtit k incet-incet ma strecor in inima ta..ochii tai erau k doua alune..straluceau...dar ma raneau..dc? asta e intrebarea




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
inima mea...a ramas...a ramas la tine...

sufletul meu...plange iar....plange dupa tine...

Ma Doare'n P**A




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
dnd....dau cu cutite dupa muste:D=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
As dori sa mor intr-o zi...pt ca cea mai frumoasa zi va fi cand am sa mor ... ... leave EMO kids alone




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
* busy \m/ (*_*)\m/ *




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
ce ar face baietii daca n-ar fi fete ar merge pe strada sarutand pereti?




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
daca nu raspund...inseamna ca mi-a mancat pisicu mouse-ul...cu ocazia asta va dau de stire ca mi-am luat pisic garda de corp...pt ca stau intr-o zona cam periculoasa...va multumesc anticipat pt intelegere...!




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
dnd-fuck clatite cu dero




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Un adult vine acasa grabit sa ii spuna ceva urgent nevestesii...El:\"stii ce zvon a mai aparut draga?\",Ea:\"nu\",El:\"cica acum e la moda sa faci sex in ureche.,Ea:\"pai su poti sa ramai surd?,El:\"auzi draga da ce pana acum ai ramas muta!!!?;))




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Eu sunt vampir..u esti draqla..vrei sa tinem legatura:>:>:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
il arunc pe cel mai gras o din lume pe geam....ca sa dovedesc ca porcii zboara,,,DND




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Ingeras din cer picat

Ochii tai m-au fermecat...

Dintr-o singura privire

S-a nascut a mea iubire!

Te Iubesc!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Esty frumoasa ca zambila

sI URATA CA CAMILA

Knd te vad ma prind dracii

Mancate-ar varcolacii



Te iubesc de nu mai pot

Si de tine ma doare-n cot

Nimic nu are sens fara tine

Ca e in limbi straine




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Cand soarele a rasarit sigur la mn te-ai gandit o zi frumoasa vei avea cu mn in inima ta !Buna dimineata,cand cel drag pleaca parca mori aja ca-ti spun adio..,doar pana-n zorii...Noapte buna!!!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,.,R,S,V,W,X,Y,Z.cred k lipseste ceva...ce lipseste?te ajut eu...este ceva ce mie imi place fffffff mult,2 litere TU! te iubesc ingerasul meu




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
lasa trecutul unde a ramas, traieste prezentul gandindu-te k viitorul este cel care va mai putea schimba ceva




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Te-am iubit , Te voi iubi, Pana la sfrasit mai este mult, Te iubesc ca pe Dumnezeu,Daca vrei sa faci ceva ,Incearca,Nu te da batut in fatza legii, iubeste fata ,Nu o lasa sa sufere din cauza acestui lucru,Te Iubeste inca,Spera ca te va accepta iara






Statusuri noi,Statusuri faine,Statusuri de viata,Statusuri pentru fete si baieti,Statusuri haioase,Statusuri de prietenie,Statusuri tpu,Statusuri de dor,Statusuri la misto,Statusuri messenger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu