Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Mars..EstY ChioR scrie mare si ku majuscule DND!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Te voi iubi si te rog sa te intorci inapoi de unde ai plecat, viii ??? Vino, ca te iubesc !




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
am iubita, tu ai iubit, dar noi ne iubim atat de mult incat am uitat de tot; te iubesc Iulia




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
ma uit la luna, e frumoasa; ma uit la stele, sunt frumoase;ma uit la tn, ma ingrozesc=:)




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Iubita mea cea dinainte ,ti-am dat un pumn ti-am scos un dinte,vei plange si vei regreta ca nu ti-am scos si o masea.Parul tau ca coada vaci ,cand te vad ma iau toti draciii!!! By >




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
kkiuki




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
TE IUBEEEEEESC.... ESTY GENUL MEUUUU...!!!

Da'....am acces la cardul tau ?




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
cioc cioc....who`s there??? me...!! i kill you!!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
te iubesc unicatu' meu, ca pe-un tort pe farfurie te-as manca !




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
a fost adata ca niciodata un baiat pe nume laki ...si se dadea mare actor ...pe cand e doar un tont ...el la 14 s-a transferat ...de la 11 a plecat ...dar un tont el tot ramane ...din partea mea ...poate sa cada-n cap (anonim ) ...pentru laki... se stie el :@ :))




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
foaie verde puishor tu dai buzz eu te boxez:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Banii n-aduc fericirea, dar necazuri,......DA ! .(dak nu-i ai)




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Chiar daca pe strada nu imi zici BUNA ,chiar daca la culcare nu imi zici NOAPTE BUNA,prietenii imi spun ca sunt de mii de ori mai buna decat cea pe care uh o suny:)):)):))




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Cand imi spuneai ca ma iubesti eu te credeam ca o fraiera ce eram, dar acum ca m-am maturizat imi dau seama ca a fost doar o minciuna:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
DnD ,merg la alergat cu Politia




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
colo sus in cimitir stau mormintele in sir




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Multe cai ar fii spre inima ta,.....

dar nu stiu in ce directie as putea-o lua !




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
am lasat bautura!!....... pentu asta hai sa bem!




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Greselile copilaresti le fac adultii; noi, copiii (sub 12 ani),

........mai luam ''imprumut'' masina tatei sa dam o tura ....,

..........mai vindem bratara mamei sa ne luam ''bomboane''....




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Numa' cine nu munceste nu greseste, .....si n-are pe cine da vina !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu