Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
ea e fata din viata te ce nu o poti uita




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Era odata 2 fete..pe una o chema andreea iar pe cealalta o chema masa acasa:)))




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Sunt amicul multora, dar prieten........unora .




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
esti aproape.....te iubesc.....esti departe.....tot te iubesc.....dar daca te vei grabi sa ajungi cat mai repede la mine, vei fii mereu al meu,doar al meu.....bine ?.....




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Ma'i avut ... Ma'i pierdut ... Akm m-ai vrea da'nu se poate ... Orikare'ar fi ea, nu va purta amprenta mea ... Ramai cu Zana ta! ... Daca ti-e dor de mine ... Uita-te la poza mea! ...





By [ ZuZu ] --- De3@




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Bula la scoala.Bula merge la scoala si doamna lui ii spune sa faca 4 propozitii pana maine.Si se duce la maica-sa si ii zice:

-Mama,mama imi dai o propozitite? Maica-sa ii zice:

-Fugi Bula ca iti dau cu polonicul in cap!Merge la taica-su si ii zice:

-Tata,tata imi dai o propozitie?Taica=su ii zice:

-Yee,yee!!!Merge la sora mai mica si zice:

-Sora mai mica imi dai o propozitie?Si ea zice:

-Mihai Eminescu!Merge la fratele mai mik shi ii zike:

-Frate mai mik imi dai o propozitie?Frate-su ii zike:

-Masinute,Tractorase,Avionase.

Si sa dus la scoala.Profa ii zice sa ii zica propozitiile.Si zike Bula:

-Fugi doamna ca iti dau cu polonicul in cap!Profa ii zike:

-Bula,te trimit la director!!!Shi el zike:

-Yee,yee!!!Profa ii zike:

-Bula,dar tu cne te crezi?Bula ii zike:

-Mihai Eminescu!Profa ii zike:

-Bula, dar tu ce-ai in cap?Bula ii zike:

-Masinute,tractorase,avionase!:))=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Cerul plange cu lacrimi de sange, ca ai luat-o pe ea si m-ai uitat




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
In continuare crezi ca totu' iti apartine?..... Poti sa ai orice,....... dar nu si pe mine...!




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
DND...; Nu da buzz k se sperie pisik! O sa-ti dau ignor ku plakere.




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Dnd is la baut




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
de sex




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Vezi, din dorinta de-a arata ALTFEL,........sa nu devii tembel !




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
cel care nu a iubit niciodata inseamna k nu a trait:x




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
am iubit si eu odata un baiat de ciocolata dar cand vara a venit ciocolata sa topit




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Sa mai dus o zi din calendar...dar eu tot la tine ma gandesc...oare de ce?:|...Pt CA TE IUBES`K:(:(!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa!




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
sunt stele ce dispar in noapte,dar niciodata nu se sting,sunt despartiri ce par aproape si inimi care inving




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Pentru o privire de-a ta, ti-as da un petec de Marte, un crater de pe luna,........ sau sa fie si-un status ?




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
copii, nu il mai astepati pe mosu

nu mai vine

ca a murit ala cu nasu rosu:(((

pe bune e la stirile pro tv

andreea esca: in loc de cadouri oamenii din romania l-au primit in cap pe ronald:((

la ora 5 vineri seara va fi inmormantat:((

tare faza tare=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
lasa-ma bai ce mai chestie, ca tre' sa ma batzi tot timpu' la kap.......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu