Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Aa vorbesti cu D-zeu,deci esti credincios :)

Dar daca-ti raspunde esti NEBUN date-n sloboz :))




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 i-a uite kati prosti imi citesc statusu :))=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
:)):)) somnoroase pasarele:)):))




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
imi sade o lacrima si nu stiu ce ma doare; asta stiu si pot sa iti spun ca mi-e dor de tine tare!




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
E greu sa mergi pe drumul vieti cu inima pustie sa suferi in tacere sh nimeni sa nu stie:(:(:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
cand ai de ales intre 5 femei...alege'o pe a 6'a!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
te iubesc mult, ca un fluture pe Prut, te-as plimba cu barca si ne-am iubi ca-n povesti.




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
te-am iubit cum nu am mai iubit ...te iubesk cum nu mai iubesk...te voi iubii cum nu o sa mai iubesk:-*




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
S-a stins Paunescu, la mai bine de-un veac dupa Eminescu.

Oare de ce-i veneram dupa ce nu-i mai avem ?

Pentru ca-apoi sa-i uitam!!! ???




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
plictiseala




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
Am nevoie de aer si apa sa traiesc..... Daca am nevoie de tine... ma mai gandesc...




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
cuvintele tale...sunt greu de crezut shi azi imi pare rau k asa a fost sa fie .....regret ca te-am iubit shi uh nu stii kt de mult am suferit.....:X:X:*:*:)\"\"\"\"(~__~)id meu claubaby




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
nota 10 cum te imbraci si cum arati si cum te porti cu mine nu te las orice ar fii de as murii si langa tine;X;X




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
am avut incredere in privinta ta dar stii ceva nu-mi plac prosti




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
sunt comdamnat la tristete singuratate sisuferinta pe veci ......asta doar din vina ta .......:((:((:((




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
n




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Am avut clipe knd nu vroiam sa se termine...Aqm stau shi ma gandesc c -a mers bne




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
cand cu drag aceste randuri,vei incepe sa citesty ,sa-ti inchipui cas chiar eu, si cu mn tu vorbesty




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
eu vin de la scoala

nervos pe profa de sport

ma enerveaza ca e proasta

si nu stie nimic

iar la romana o ticnita

la mate un distrus

la muzica o retardata

la istorie un tont

la religie o grasa

si la restu prosti.proaste,tacanite si tacaniti




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Voi radeti de mn ca sunt altfel...dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu