Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
cobor urc tot aia e ori ma iubeste ori nu ma iubeste pentru el este la fel




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Nu iubi pe cel care nu te iubeşte




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Las-o 'ncolo ,,cluberiță'' ,

Las-o 'n lumea ei ,,pestriță'' ,

Las-o 'ncolo că-i ,, majoră'' ,

Nu-i de dus la mama noră !




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
unde este iubire e si nenorokire...




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Ea, poate e singura ce poate

Cand apare sa`mi trimita problemele departe!

El, poate e singurul ce poate

Sa`mi promita, sa ma minta ca o sa treaca toate!




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
CaNd Mi-Am DaT SeAmA Ca E Un JoK...AtUnCi Am PiErDuT...Am CrEzUt Ca ViAtZa Nu E ReA...Am CrEzUt Ca ToTuL E Ca-N LuMeA MeA...DaR SpRe DeZaMaGiReA MeA...ViAtZa-I FoArTe GrEa:|




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri...




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
viata este grea,ft grea




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
||)) ||\\|| ||)). Imi fac freza la priza!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
daca iubesti cu adevarat nu vei renunta niciodta la acea persoana dar trebuie sa o iubesti enorm sa o lasi sa plece;):X




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
te iubesc cutul meu




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
În timp , sufletul devine saturat de tot ce-i uniform, pănă și de fericirea deplină (dk așa ceva există)




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
unei mingea knd e gol?intrebare




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Un motan se plimba pe camp. O vaca il intreaba:

-Asa mic si deja ti-a crescut mustata ?

-Si tu asa mare si tot fara sutien?




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
dnd.......ma duc sal torturez pe mos craciun lipseste nu mia adus cadau de ziua mea in primavara




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
foaie verde de bujor tu dai buzz eu dau ignore!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
de iertare




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Urlă mârlănia-n tine și tu vrei să transmiți mesaje de mare finețe!




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
A PĂȘI dintru-n tren în mers e o prostie!...Ieși,,puțin șifonat'' ; înțelegi acum de ce parașutiștii SAR din avion?




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
ii fain

:P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu