Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Şi vreau semne, dar şi probleme de toate

Că parcă toate`s mai frumoase când sunt complicate,

Şi poate, descurcăm tot ce e încurcat

Şi facem să fie simplu căci aşa îmi place :x




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
viatza e o curva ji tu ejty viatza meaa:)):))dracula_mc;)




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
TE IUBESC




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
,,Ești varză ! ''..... ,,Sunteți varză ! ''

Ce-aveți , fraților , cu VARZA ? Este un aliment sănătos, bogat în vitamine, n-are colesterol, nu creează dependență dar nici stări euforice ; se comercializează la kg, sac, butoi,camion .

Epilog: Și-atunci de ce să nu spunem: ,, EȘTI IARBĂ !" ?




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Am crezut că mă scoți să dăm o tură cu mașina nouă, dar vad ( mai mult simt ) c-am ieșit la plimbare cu aspiratorul de gropi pe șosea .




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
clipe dulci dar si amare trec p langa noi.amintirea ink doare pt aman2.timpu trebuia sa stearga tot c simt aqm...stiu k povestea d iubire doare pt amn2...pt singurul baiat p kre l-m iubit M




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
DND K BRB;))




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
alo alo la telefon ca o vinit si anu nou ala vechi o cam trecut stati pe loc si ascultati nu ma faceti ca sa trag ca sami gat eu gloantele ca o vinit sarbatorile, 2012 fericit sa mori in curand




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Daca dragostea te orbeste, pune-ti ochelari :)) [by RAmOo>>>Love Purple




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
daca plangi pentru mine .......zi-mi sa plang si eu.........daca plangi pt alta............... iti doresc sa plangi mereu




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
de ce oare pizzaa la comanda, vine mai repede ca salvarea???




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
nu ma gandesc k te gandesti k ne gandim la mne sau la tne.




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Dac' -ar fii să aleg între prezentul plictisitor, viitorul previzibil (prost) și trecut, aș alege trecutul .




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
te-am iubit dar u mai parsit....asta eee dar tot ee cv..:p




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
meeeeeee




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Ce fac eu cand vad o persoana FRUMOASA, zambesc , ma uit la ea si cand ma plictisesc , las oglinda jos




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
De-asta nu ne vizitează extratereștrii: Li-i teamă că le furăm tehnologia s-o vindem la fier vechi și-or să rămână prizonieri pe Terra .




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Te iUb3sK T dOrEsK DuThE DrAq k gLuMeSk...:))=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Daca cineva iti da o palma si cazi...te ridici si ii intorci si celalalt obraz...ca sa poti avea un motiv intemeiat sa ii spargi fatza:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
IU-PII !....Sânt tare prost( că te-am ascultat), dar nu mă doareee...!...=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu