Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
SUNT O FINETE INVIDIATA DE zdreNTe




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
triste




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
PlanG fiindCa`asha imi vine . cat sa tsin in mine ? Imi e fOarte greu . . EL nu mai ie` cu mine cum sa`i fie bine sufletului meu`? :|









Byyy meeee.ee!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
as vrea sa mor pentru o zi sa vad cine ar suferi cine ar plange dupa mine cine imi vrea raul cine imi vrea bine




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Cred k o viata ''dietetica'',

Nu-i de loc simpatica;

Ce s-ar alege de ea,

De n-ar fii ura, durerea?

Ar mai avea gust iubirea ?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Locuiesti pe strada crucii

Te iubesc de-ti sar papucii

Iti trimit din departare

Un sicriu si-o lumanare

:)):-*




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
am inimioara mika....kare poate fi unita......si la bn si la rau......doar de sufletelul tau...by alexutzza...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Fa-mi un cadou de ziua mea......




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Zboara, fii liber,........promit k nici makar pe net n-o sa te mai deranjez !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Elevii au intotdeauna dreptate,.... doar k nu li se da !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
De cand nu ne-am vazut, multa vreme a trecut,....si m-am indragostit de

altcineva!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
dn frec menta :)) :)) :))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
care este cel mai scurt banc?

o furnica.

care este al doilea cel mai scurt banc?

doua furnici.

dar care este cel mai lung banc?

un musuroi. :))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
du-te da coltul si saluta-l pe ortu' popii din partea mea si sper sa te intorci viu:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
Dragul meu din str curucii

Te iubesc de-ti sar papucii,

Esti o floare, esti un crin,

Esti magarul din berlin,

Esti o floare de cicoare,

Esti un bou cu capu mare,

Te imbraci numai la dunga,

Cand te vad vomit in punga,

Salutare si norok,

N-am nevoie de-asa porc!!!:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
DND tai frunze la caini




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
o iubesk dar nu-i pot spune ca imi este frica sa n-o pierd mai tare




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Auzi...stii ceva, da' stii...??? Nu, ce?.....Aha....Nik Nik :x

:X :X Marusea




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
-Sampania sa curga.. Bine ai venit in Jungla !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
dak nu esti langa sufletul tau,nu vey mai fi niciodata..:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu