Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
te-am iubit si te voi iubi mereu.....dar u nu ma iubesti si asta ma doare rau ; eu plang si u iti petreci viatza in continuare cu alta :((:((:*:X=((




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
tati, io cand o sa fiu mic o sa ma plimb cu bicicleta;....dar uh, cand ai fost mic, tati ?




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
momentan sunt mort




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Se duce bula la scoala si il intreaba profesoara:

-Bula ,dc na-i venit ieri la scoala?

-Ca mi-a murit bunicu' !

-De ce minti, ca il vazui azi-dimineata la geam!

-Aaaa.. pai l-a pus tata la geam k azi e zi de pensie...:))=)))




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
cititi si povestea mea, va rog; era o zi cam trista pentru mine fusesem inselata de o mie de ori. Intr-o zi, cea mai buna prietena a mea a zis k poate sa ma ajute; atunci mi-a dat un nr de telofon si a sp k e a unui baiat dragut si de treaba; l-am luat si i-am dat beep, m-a sunat; atunci m-a intrb cn sunt, eu i-am sp si a sp k mai poate vb ;ma gandeam k nu o sa am sanse cu el dar mai tz m-a sunat din nou am vb am facut cun apoi am aflat k avea si masina; dar cel mai rau am aflat k era un mare golan; dupa asta am zis k sigur nu-i de mn dar nu avea aceeasi parere si el; ne-am int, m-a adus de cateva ori acasa si mi-a cerut sa fim impreuna; am acceptat: prima sapt am fost ok dar dupa, au incp sa-l caute fetele; imi sp mereu k nu are tr cu ele si imi dovedea asta; eu i-am cerut de mai multe ori sa ne desp dar ma cauta si nu vr asta; dupa 3 saptamani s-a schimbat total, s-a distantat si nu mai vr sa vb cu mn; incepeam pe zi ce trece sa il iubesc mai mult dar era total indiferent; acum inca mai tin mult la el dar nu si el la mn; am plans mult dar nimik nu se intoarce...... ms k l-ati citit!




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
`un inger am in gand ,pentru el voi fi aici`




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
te iubesc

te doresc

poti sa pleci

iti daruiesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Soarele ne-a facut cu ochiul; (a vrut sa glumeaska)......

.....si s-a fakut intuneric si frig !




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
te iubesc fai maimutik mik




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
a fost odata o baba ce mergea la piata si ii spune vanzatoarei: ce vindeti? vanzatoarea: nuci; batrana: nu, nu cinez acuma, doar la 6; atunci cumpara ardei si striga batrana: ardeiasu! Toti din Iasi au fugit pt ca le-a fost frica ca arde Iasu.




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
As vrea sa ploua... mereu,....sa-mi ascund sufletul zdrentuit

intre doua picaturi !




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
vorba.....nu stii...nu ai ce sa faci pana nu il citesti pe tot ...eu chiar dak iti zic s nu il citesti u ink mai citesti , da , citesti si acum....asa k mai bine nu mai citi. eram sigur k continui s citesti :)) saracutzul de tine....paaaaaaaaaaaa




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
stii, eu te iubesc dar dek tie nu-ti pasa, macar nu mi-o spune in fatza ca sa nu fiu dezamagita, ti-am oferit o parte din sufletul meu iar tu ti-ai batut joc, nu e frumos, stii, eu te-am iubit...si inca foarte mult>scuze dar am spus ce aveam in minte acum




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
C0pyynd :))Itzy =))V3! :))D3zv0lt@ =))Simtzul :))Vazuluy=))))))




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Imi e dor de tne`...De caldura tha`.:D...Si de serile cand dormeam impreuna...Draga mea pijama:-*:-*




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
ti amo e ti ......




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
nu e deajuns sa mori ..ci tre sa fii ingropat:D:D(*)




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
4.SA TE IAU LA MINE ACASA




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
eoo am un coleg pe nume pele shii asta e despre el:

Din oceanul Pacific

A iesit un peste mic

Shi pe coada lui scria

Made in China :)):))=))=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Dragostea este un joc ciudat: sau amandoi castiga sau amandoi pierd! :D:P::X:x:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu