Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
daca as alege intre tine si viata as alege viata pentru ca tu esti viata mea




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
foaie verde de lalea te iubesc printesa mea




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
"Nu as vrea sa aflu ca iubirea vietii mele ma uraste,iar eu il iubesc;....... as vrea sa stiu daca merit pe cineva in viata,ca tu meriti pe cineva langa tn, si aceea sunt eu"

A scris-o Gulyas Anita Timea

cls a 6 A- scoala avram iancu

12 ani jumate

ID:anita_sweety_2010 SAU anita_gulyas_norocoasa




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
de dragoste




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
a fost o data alba ca zapada care iubea pitycy cu galeata




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Nu-ncerca sa stii prea multe ;...........k'-ajungi sa intelegi

cat esti de prost !




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Ce bine ar fii, dak' scoala n-ar mai fii! Ne-am petrece timpu-acasa, nu la scoala cea hidoasa!




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Asi vrea sa stapanesc oceanele,marea,tot pamantul,dar ce-l mai mult saruturile tale




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
dnd,.... hranesc broastele din lac ..




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
......de lene,....de fytze,.......de greatza,.......nu vreau sa ma-ntork la viatza.......

(..... la viatza la tara !) =)))))




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
anunt : lucrez 0 din 24 si iau doar 100 lei pe nimic!




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
CARE E CULMEA PANTOFARULUI ??? SA FIE SIRET!




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
iti tr printr-un tub doua lacrimi s-un sarut; daca le vei accepta iti tr guritza mea pa.....it




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Te uiti ca prostu la ``statusul meu``sau mai adaug k e albastru www.




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
prostu` il bsk:X...nu`si da seama x(...azi am spus ceva gresit iar totul s-a sfarsit...eu stiu k ma plaki, tu stii k te plac, da' nu vrem sa stricam prietenia>:D< t`bsk si asa




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
lumea e rea




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
ma vrei alaturi de tn, dar fara sa-ti dai seama, cu nepasarea ta de pana acm, m-ai pierdut:(:(:(iozefina




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Sufletelul meu iubit,

De tin' m-am indragostit,

Nu stiu tu ce mi-ai facut,

Dar nu pot sa te mai uit.



Esti in ochii mei mereu;

Peste tot in jurul meu,

Eu vad numai chipul tau

Ce-l voi adora mereu.



Pe cand ne-om intalni iar,

Eu ti-am pregatit un dar

Sarut dulce, minunat,

Sa fie de neuitat.



Luna straluceste,

Stelele sclipesc,

Iar eu iubirea mea

La tine ma gandesc.




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
ma inervez atunci cind nu pot sa ma inervez




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
dragoste mare ca*****in oki



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu