Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
DND....... ce, iti trebuie invitatie sa ma lasii (JET LA GARA)




Statusuri faine nr.2:
>
IuBiReA e o floare rara dar nu multi ajung la ea....!!

by lorenusca....lorena.sweet12




Statusuri faine nr.3:
>
pentru mine lumea este ca o scoica, iar tu esti o perla:X




Statusuri faine nr.4:
>
Nu'sss...imi tuning-ez sania by Yo




Statusuri faine nr.5:
>
Daca purecii ar stralucii ca licuricii, Romania ar arata ca Las Vegas!:))=))




Statusuri faine nr.6:
>
Nu stiu, nu stiu d'astea,vreau sa imi fac o prietena si nu gasesc; toate fetele sa apeleze la mine:X




Statusuri faine nr.7:
>
kre e cel mai bun pork din lume????EMO!..k se taie singur:)):))




Statusuri faine nr.8:
>
tu esti facut exact pe inima mea Parka te-am comandat undeva...si cineva de sus te-a trimis sa-mi indeplineasca-un vis:x:x.[by monikutza ta]




Statusuri faine nr.9:
>
ANU ASTA MOSU NU MAI VINE CU SANIE CI VINE CU HAMARU(EXPERIENTA PE VIU ;) )




Statusuri faine nr.10:
>
madalyna, smechera pe sistem pune-l, ma, la status ca e tareeee




Statusuri faine nr.11:
>
Eshty bathut in tzasta?




Statusuri faine nr.12:
>
un copil prima zi de scoala ia un 3 la mate merge acasa il bate taicaso a 2 zi ia un 4 la fizica merge acasa il bate taicaso a 3 zii ia un 10 la muzica merge acasa tata am luat un 10 la muzica il bate iarasi dar tata de ce ma bati ca doar am luat 10 ba tu nu inveti si iti arde de cantat




Statusuri faine nr.13:
>
Vine unu pe strada si intreaba femeile : --baaah, cn vrea sa fie nevasta mea ? \\

-eu, eu, zice una, da cati bani ai ?




Statusuri faine nr.14:
>
dak te-as vedea acum ti-as spune :TE IUBESC si dak te-as vedea mai tarziu ti-as spune:TE DORESC




Statusuri faine nr.15:
>
credeam ca ma iubesti dar tu ma inselai... dar a trecut..... ca pe ea o doreai




Statusuri faine nr.16:
>
viata e nedreapta dar uh totusi o adori




Statusuri faine nr.17:
>
Foaie verde puisor:x, u dai buz eu dau igonrr X-(




Statusuri faine nr.18:
>
viatza e o curva shi tu ejthi viatza mea




Statusuri faine nr.19:
>
dnd...ma lupt ku pixul.....:))




Statusuri faine nr.20:
>
Costine te iubesc ffffff mult



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu