Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
te-am iubyth ,te iubesk si te voi iubi mereu pt ca ai lasat urme in suflethul meu!!! te ubex Silosi!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Trecu vara,

Incepu scoala,

Pregatiram ‘’miss’’-ul…..

Pan-am uitat scrisul!




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
caut si eu o prietena,.... da nu gasesc; toate fetele sa apeleze la mine!




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
te iubeeeeeeeeeeeeeesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Ma simt mai speciala,fiindca voi sunteti ca niste animale in gara!




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Iubirea este o parte din inima mea; fara ea, n-as putea rezista!




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
regret ca ejty departe...si nu te pot vedea....dar te am mereu aproape....in inimioara mea....:x




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
AS VREA SA TE STERG DIN MINTEA MEA,ASA KUM VALURILE MARII STERG UN SIMPLU *TE IUBESC* SCRIS DE UN INDRAGOSTIT PE MALUL EI!!!!SI SA RAMANA IUBIREA MEA AKOLO IN MARE SA SUFERE EA IN LOCUL MEU...PT CA IN SUFLETUL MEU NU MAI INCAPE ATATA DURERE....:(..............BY RALUK UNGUREANU




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
NU POT SA MAI STAU FARA TINE :(:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Baiatu:-Eu as fii in stare sa ma omor pentru tine.

Femeia:-Sa vad!




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Eu te-am iubit cu adevarat

Dar tie nu ti-a pasat

Ai vrut doar sa-ti bati joc de mine

Si ce ai rezolvat?

Sa stii ca-mi va fi greu fara tine

Dar niciodata nu te voi ierta.

Nu te pot uita

Si tie sigur nu-ti va pasa

Da iti mai spun ceva :

Cand vei suferi si tu ca mine

Sa te gandesti ca ce-ai facut nu-i bine




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
de despartire




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
nu-ti spun sa ma iubesti...nici sa ma porti in gind......dar de MINE sa-ti amintesti............macar din cind in cind.....




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
diriga




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Degeaba-ti pare rau acum ,degeaba iti spun,cauta-ti un alt drum.M-ai facut sa sufar si eu te-am iertat,m-ai ranit intr-una, nu m-ai meritat.Voi trece eu pe langa tine si nu-ti voi mai vorbi, acum degeaba-ti ceri iertare pt ca e prea tarziu;mai bine du-te acasa si plangi cum am plans si eu sufera ca nu ma meriti, asta e, imi pare rau! by dya valcea




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
lov3




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
chestia haioasa la acest sts este ca odata ce teai apucat de citit nu te mai poti opri din citit=)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
intrebari




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
ho ho ho




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
am invatat ca increderea se castiga in ani....si se pierde in doar cateva secunde



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu