Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶....(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅̅_̅_̅_̲̅K̲̅E̲̅N̲̅T̲̲̲̲̅̅̅̅̅_̅_̅_̅_̅()ڪے




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
aJA AM PaTiT J eU Am PuS sUfLeT j Doar EU am SufeRi dar aCuM in Sf mI-Am GASiT J eu JumAtAtEa te IuBEsK BOGDAn




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Nu-s STATUS-URI ''rasuflate''.......

''Toate-s vechi si noi is toate''....

Dragoste, patimi si ura,

Erau si-n antichitate...




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Cu-un click ajung la tine-n casa;...........dar cate clik-uri ar trebui k' s-ajung in sufletul tau !




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
te iubesk, fata; fara tine nu pot sa traiesk, ai intrat in viatza mea, nu te pot scoate in ea :*:*:*:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
:))te iubesc, te doresc, du-te ......... ca glumesc :))




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Orice s-ar intampla, el pe mine m iubeste; eu sunt fetita lui si fara mine innebuneste...Stiu, e o aventura goala; la el in inima doar eu sunt campioana




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
te-am iubit dar uh, mi-ai dovedit cat mai iubit :((




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Faptele nu vorbele te fac sa fi Mare




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Nu stiu de ce dar simt ca mor cand nu esti langa mine shi acum e shi mai greu cand nu mai sunt cu tine.As vrea sa mor.Sa ma ascund de toti cei care imi mai spun:dc te-ai despartit de el??




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
te iubesc, te doresc, fara tn nu traiesc .......................doar cand n-am mancare




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
DiN lAcRiMi S-a NaScUt IuBiReA...dIn LaCrImI nE-aM nAsCuT sI nOi...DaR dUlCe Va Fi IuBiReA....kAnD vOm Fi DoAr NoI dOi...:*:*:*




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Te dai diva, smecheritza,....

De iese ma-ta-n ulitza,

Ity trage peste guritza

N-'spe palme-asha .....de fytza !




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Ti-as trimite-un mess, da' dekat sa-mi zici ca-s pork, mai bine fac pe MUTU!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
imi place melodia cantata de rihanna, te amo




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
iubirea nu poate fi exprimata niciodata prin cuvinte..iubirea se simte si atat..dak iubesti cu adevarat,treci peste orice alaturi de cel iubit,fara conditii,fara cereri,fara orgolii...doar cu dragoste




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
cand am pierdut la loto ai fost langa mn ,cand am cazut de la etaju 3 ai fost langa mn ,cand m-a parasit iubita erai langa mn. DA DU-TE DRACU CA DIN CAUZA TA AM GHINION [BY LUCA]




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
cucu suna cucu.......scoala-te ba, k suna cucu......sunteti in reteaua State momentan operatorii nostri sunt ocopati va rugam sa reveniti mai tarziu.....raspunde ma, k knta cucu....raspunde ma, k knta cucu....opaaaa, ai primit un sms....ce faki ma, nu raspunzi......raspunde, ma pana nu ma umplu de draki :)))=)))))....state shi Flakrik ton de apel:)))))))))0=)))))))




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
copiati-ma, va rog, daka reusiti...incearca sa fii ca mine...nu mai fi mereu ca tine...ca te faci de ras, stii bine!




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
imi place de tn....... tie nu-ti place de mn ...... ... iubirea nu a ocolit pe nimeni



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu