Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
baii,

io va inteleg,

stiu kum e, dar sa stiti k totoul trece ;)

nu merita sa plangi pt nimic in lume

fi tare ;

si sa stii, viata merge inainte

dc sa suferi pt prostii ?

sunt multi :-j :-j

inteleg, il ube

dar dak e indiferent, asta e; sp pa, si se calmeaza;

iti sp din proprie experienta ;

am fost si io asa dar m-am schimbat;

schimba-te pana nu va fi tarziu,

BaieTII ,FETE

id me

D33A_UBX




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
mos craciun cu plete dalbe pe la noi sa nu mai vii, ca sun' tare suparat, shy nu may vreau jucarii=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
unele persoane se baga in viatza ta dar u le ignori ..... mai tarziu iti vei da seama ca ar fi trebuit sa ti cont de amestecul lor in viatza ta:@:@:@..pff:X:Xtrist dar adevarat




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
iubirea pt tn e nemuritoare sper ca si pt mn sa fie la fel:(:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Da mai departe si vezi ce parere au ceilalti despre tine..



1.frumos[a]



2.dragutz[a]



3.minunat[a]



4.te iubesc



5.te sarut



6.bun[a]



7.esti ceea ce mi-am dorit



8.fac ce vreau din u



9.nebun[a]



10.astept iubire



11.esti o persoana sooper



12.esti printre cele mai deosebite persoane pe care le-am cunoscut shi p care le

cunosc



13.esti un exemplu pt ceilalti



14.daca nu te-as fi cunoscut,viatza mea ar fii mult mai urata



15.esti o persoana importanta in viatza mea



16.arati destool de bene pt varsta ta



17cool..arati



18.sunt indragostit de u pana

peste cap



19.esti tot ce mi-am dorit



20.te iubesc



21.te detest



22.esti fitzoasa




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Daca dragostea ar fi un inel, m`as descotorisi de el imediat . Daca iubirea ar fi un semn de la Dumnezeu as arunca fiecare icoana din casa.. numai sa nu mai am nici o legatura cu lumea asta rea, care tot raul ti-l vrea:(`:-j




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
De la Ana pentru Tavy cu mesajul: Te iubesc!




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Florile Dalbe

Sa bem pana ne-mbatam!




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
a fost o data,

un mos si o baba,

mosu a spus,

eu mor!!!

iar baba a spus,

iti dau ignorre




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Eu am scuipat, iar tu, m-ai ignorat.....




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
noi comentam dar nu ieartam:-




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
la naiba cu cn o inventat copii mici!!>:P




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Sa Nu Te InDrAgOsTeStI nIcIoDaTa De Un BaIaT iN cArE nU aI iNcReDeRe CaCi DeSpArTiReA dOaRe.




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
1-Trebuie sa iti zic un secret...citeste 5

2-Esti grabit?...citeste 8

3-Esti foarte curios, nu-i asa?..citeste 9

4-Deci e asa....cred k e mai bine sa citesti 16

5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17

6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16

7-Iti povestesc,dar...citeste 2

8-E asa de simplu...asa k citeste 4

9-Nu fii nervos,e simplu...citeste 18

10-Inka nu, dar citeste 19

11-Ai obosit? relaxeaza-te...citeste 13

12-Deci am zis k....citeste 3

13-Esti foarte aproape de a afla...citeste 20

14-Psiu!!!Ai un profil super tare!

15-Esti nervos?...citeste 6

16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?....citeste 12

17-Ah!!!Mi-e rusine....citeste 7

18-Nu stiu dak o sa intelegi....citeste 10

19-Citeste 11 cu calm si o sa stii...

20-Acuma iti povestesc..citeste 14 dar foarte incet..ok?

(pt. hi5) [mass]:)




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
Ti`ai amintit ce ai facut canva? Ti-ai amintit ca ai folosit-o pe ea? Ti-ai amintit cum imi spuneai ca ma iubeai candva..ti`ai amintit ca tot ce faci e impotriva ta.. pleci si lasi in urma doar ura ta; dar eu nu ma hranesc cu ea, aripile mele ating cerul si nu voi ceva; ai fost fraier, acum e randul meu sa detin jocul nu-i asa? Sa-ti para rau pt ea..pt mine si pentru tot ce a fost candva ..

By Cammy`:>




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
dak' vrei liniste, multumire,.....traieste in limitele impuse de soarta; dak' vrei mai mult,......ryska!




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
deci daca..ma enervei..ignor..iminent..:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
eu te iubesc, tu ti-ai batut de mine joc dar am stiut cum sa te fac sa stai pe loc




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Dusuri reci de realism,…

Sa-i scapam de vedetism! )




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Stau in pat cu cartea-n mana,... mama crede ca citesc

Dar cu ochii plini de lacrimi

Tot la tn ma gandesk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu