Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
ma uit in buzunar e gol , ma uit in portofel are 2 centi , ma uit in inima si cosntat cat sunt de bogat. acolo team intalnit pe tine !! :X :* :X :* :X :*




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
cu-atata buzz si ignor,....de plictiseal-o sa mor!




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Nu te-atrag ka materie prima ?.........Nu-i nimik;......o sa trec la retusat, cizelat ,preambalat,.....




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
1

Aho, aho, copii si frati,

Dak’ vreti sa castigati

Premii far’ sa cumparati

Bilete la loterie,

Scrieti STATUS in prostie!




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
i love you

i like you

i kiss you

i need you

ai vrea tu :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Mos craciun cu par la cur cand se bese iese fum




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
La_Familia




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Eu am stil tu ai de toate.....cand tu nu o sa mai ai eu o sa fiu cu un pas in fata tu cu 10 pasi in spate;).....




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
prietenia e un ocean pe care multii vor sa'l treaca...dar pana la malul celalalt majoritatea se ineaca




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Ziua cand voi inceta sa te iubesk va fi ziua cand imi voi inchide ochii




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
te iubesc, iubita mea, si te'as da pe'o acadeA:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Era 1 medic si 1 asistent pregatindu-se penrtu o operatie; asistentul intreaba pe doctor :

- Doctore, de care anstezie sa va aduc, de import s-au romneasca?

-Da-mi de import!

-Nu mai avem!

-Atunci baga romaneasca!.............

la care asistentul incepe sa cante: ’’nani, nani, puiu mami, dormi!’’

v-ati prins?




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Uneori trebuie sa te gandesti pana sa faci ceva,..... dar daca o iubesti, ai sari pentru ea, orice s-ar intampla.....:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
ღ Fara SperanTse am AjunS , Pe Tine Te IubeSc De MulT .! As Face Orice Pentru Tine , Dar VreaU Sa ma IubesTi pe Mine .!



ღ By AlecsanDra




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Dekat sinucigash,.......mai bine naravash;

(...shy un ravash: TRAIESC PENTRU MINE,

NU MOR PENTRU VOI !)




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
haioase




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
te iubesc. :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
nu merge ku masina ku o viteza mai mare,dekat cea ku kare zboara ingerul tau pazitor :d




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
merg pe strada...te observ...esti dragutza... vorbesc cu mine,si-mi zik: o fii ceva de ea?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu