Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Shi cand zikk : ``sa moara mata`` nu te-n jur, imi pun o dorintza!



voott plzz




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
ce najpa-i dimineatza, cand tre' sa ma trezesc

shy io visam ku kretza;.....mi-e ciuda de pleznesk!




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
in padurea cu alune aveau casa doi pitiki vine pupaza si spune: DnD Ca Nu"s AiKi




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
frumi




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Ma doare inima pt tine! ce sa-ti fac eu tie?




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
iubeste un inger,......iubeste un inger care te iubeste mai mult ca pe parintii lui




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
te iubesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
toate




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
de dragoste




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Mosule,ce tanar esti;.....shi ce bine arati!.....Nu vrei sa mai zabovesti putin la mine?.....




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
Doamna diriginta, noi nu avem petarde dar lu marin ia confiscat 5 pachete By K@7@@LYN




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Norok' ka tzy-a cazut fatza in palmele mele,.....dak' era pe asfalt, tzy se spargea in fygury!




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
dc s-a inventat ciocolata alba?......sa se murdareasca si negrii la gura :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
pshiologul mi-a zis ca sunt nebun dar mintile din capul meu imi zik ca nu e adevarat :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
2-1=1

Tw-Ew=1

1=TrIsTeTe=((




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Fak ce vreau.........shy nu-tzy vreau bine!




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
era o noapte de vara calduroasa iar tu ai venit la mine bazaind si ai inceput sa sugi ceea ce-ti place;... dar te-am omorat, tantar prost ce esti




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
mi-am schimbat look-ul..........(in asta includ si partenerul)




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
te plak....imi plaki......dar nu stu cum sa ti-o sun....si chiar cred k nu pot s-o fc




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Iubirea e frumoasa; m-am frypt shy eu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu