Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
mosule, na-ti eoroi, da-mi caciula inapoi!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

la revedere

Liste de id-uri pline!......




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
dak n-ai norok,.......esty ghinionist




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
''mata'' e mama cuiva........si nu-ti bate joc de ea




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
Viata este atat de rapida inkat intrece pe toata lumea; este atat de cruda cu unii si atat de buna cu altii...este atat de imprevizibila de crezi ka au trecut 10 luni si au trecut 10 ani; este atat de hoata inkat iti ia tot ce ai atunci cand ti-e lumea mai draga si pleaca atunci cand ai cea mai mare nevoie de eha:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
m-ai lasat si ai plecat, dar delok nu ti-a pasat k eu zi si noapte plang dupa tn




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
Am plecat sa colindam, cand bogatii nu-s acasa,.... dom, dom sa 'naltam,

Prin efractie intram; cainele-otravit ne lasa........dom, dom sa 'naltam,




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
Ce inseamna crampeie ?



Pentru ca esti pasionat de statusuri, iti place sa compui si, in acelasi timp, sa descoperi crampeie de viata ce pot fi ilustrate printr-un status de messenger, te invitam sa castigi din acest hobby. Participa la concursurile organizate pe Statusuri.ro si fii invingator. Gasesti mai jos competitiile care sunt active in acest moment. Participa la cea care iti place cel mai mult sau la cea care ti se potriveste cel mai bine. Tu decizi, tu castigi! Bafta!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
NU plange dupa el :-j

vA venii altul care e lafel

tRecii mai departe!

Pupe foaia si spune "NEXT"!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
Suflet pustiu,....inima pustie,.....; pustiul nu exista! ....E doar neputinta noastra de a umple un gol, golul in care traim!







Si, desigur, vor exista alte trei premii pentru pozitiile I, a II-a si a III-a. Ca bonus, toate telefoanele mobile vin cu cartela cu numar si minute incuse pentru o perioada de 1 an de zile.



Premiul I

Nokia 2330

Premiul II

Nokia 1616

Premiul III

Orange Internet Stick




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Ash vrea o pasare s fiu,s zbor la casa ta,s ciripesc la geamul tau,s-auzi venirea mea; iar u fereastra s deschizi ca eu s pot intra,s te strang la pieptul meu,s fiu iubita ta; iar u s fii iubitul meu,iubirea vietii mele, caci zau, am fost o norocoasa s pot visa la stele; iar visul meu a fost real j sfant,caci u erai steluta mea j erai p pamant,si-un inger mi-a soptit usor, s ma trezesc din vis, caci u esti steaua vietii mele j esti p pamant aici




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
despre intrebari




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
asta vara de Craciun

m-am suit intr-un alun,

am mancat atatea mere de mam saturat de pere

a venit stapanul lui si m-am dat jos din gutui

ce? Doar nu-i ciresu lui..........plzzzz vot




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
cinereusestesacitescaastav-aaveaghiniontoataviata




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
frig afara, cald in casa,.....te poftesc la noi la masa




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
esty un inger printre stele ....cateodata am impresia ca ma vegezhi alteori ca nu; :( orice as face, simt ca esty aproape, ca ai grija sa nu patesc nimik ....dar asta e o simpla parere :((te iubesc klaudiu :Xmolth de la deea tha




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
ninge peste noi cu flori.....cine mama draq.... arunca?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
pentru baietii care nu au incredere in fete




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Da....unde am ramas?...asa...si cum spuneam...cand m-am trezit nu mai dormeam. =))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
am iubit un baiat frumos,dar el nu a stiut sa ma aprecieze si si'a batut jok de mine :((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu