Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
fetitza smecherita invidiata shi e tarfe critikata ;x;x;x




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
statusuri cu barfe




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
mie dor de noi mie dor de tot chiar si de mn




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
Ah pwpateas pe guritza ca sa fim pereche fitza Uh ai buzele criminale marius cand te saruta moare :X :* Johnny_reparu My ID




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
inima mea bate nu miam scris la mate si nici la romana de vreo saptamana la germanas bata la francezas pluta si mai am codite cu mini fustite intru eu in clasa ca o domnisioara doamna man conjoara si ma da afara intru eu in casa ma asez la masa mama ma intreaba ceai facut la scoala ,,am fost data afara de o profesoara cam a 10 oara de alta proafesoara intra mama0n casa cu o bata groasa si mia dat la palme deam murit de spaime

~~by c0c0~~c0dru7z@~~




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Am vazut in ochii tai cva frumos.....am simtit n inima ta ceva ce nu am mai simtit niciodata.........am vazut reactiile tale diferite de ale mele caci eu in toate astea am vazut un cosmar si am lesinat:P:OOO




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
dc u te du4i fara mini k eu tot vreu........




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
fii atent bah uh la mn k te toknez de maine

byy emma




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Ma balacesc... DND k te stropesc




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
stf




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
http://www.statusuri.ro/images/smily_notice.gif




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
viata e o barca omul e pilot cn ma iubete e un idiot(flory 8C)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
de-dragoste




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
ce face o vampiroaica singura in desert?

...asteapta sa-i vina ciclul




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
Printre atatea mii de stele. Printre care eu traiesc. tu esti steaua vieti mele pe tine,, te iubesc




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
esti frumoasa k zambila cocosata ,ca camila,ai paru ca coada vaci cand te vad ma apuca draci




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
cumpara prosti cu cat te vinzi?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
fetele imi bat la geam dar n-aud am termopan




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
atuci cind maninci inghetzata nu ma intrerupe iti bat botu cu piine




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
niciodata cortina nu va cadea peste decorul frumos al unei iubiri adevarate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu