Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
dragi colegi: va anunt cu parere de rau ca nu pot ajunge la scoala in zilele saptamanii care se termina cu ,,i"




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
stele cand gasesk la tine ma gandesk stele cand privesk sa stii k io te yubesk




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
razvan iftode e tare pros




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
viata e ca o fluare, te pisi sii pe ea si creste mare




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
triste




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
tu... ai fost singura care mereu...mereu m-a ajutat, m-ai salvat atunci cand am simtit ca lacrimile m-au inecat




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
sub o piatra grea zace soacramea,2 luni de mai traia zaceam ieu si traia ia!




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
stau cu tine dar ma gandesc la el




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
Am invatzat sa nu mai plang atk kand inima ma doare...am invatzat sa nu mai plang kand sufletu mi'e trist sh moare!...am invatzat sa tac atk kand lacrimile vorbesc...am invatzat ca trebuie sa igg sh ca trb sa traiesc desi ranile ma dor...iar amintirile ma chinuiesc!




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
dragostea nu este un simplu sentiment care te face sa te uiti la el este un sentiment aparte care te face sa plangi sau sa zambesti




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Sa sti ca cat te iubesc...tot nu tin la tn..sa sti ca cat te plac....tot nu sunt indragostit de tn....Sunt indragostit de ce esti tu inauntrul tau..:X:X




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
iuubirea e trecatoare ca \o floare




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
Prietenii falsi sa imi dea un Buzz... astazi fac prezenta..




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
Afara ploua suav si incet.

Incepe sa tune de frica ma pierd

In stropii de ploaie incep sa ma innec

Pe buze o lacrima-mi curge incet



Plang si spun ca imi pare rau

Ca tot ce a fost va incepe din nou

Plang si spun ca te-am pierdut

Vreau sa o luam de la-nceput



Nu-mi pare rau de nimic ce-am facut

Mi-aduc aminte cat timp te-am avut

Cum spuneai ca ma iubesti mult

Credeam in tine ca la-nceput



Stropii de ploaie incet sau oprit

As vrea sa stiu cu ce ti-am gresit

Din plans apoi mam oprit

Imi pare rau ca asa sa sfarsit




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
foarte haioase




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Un orb si un surd se intalnesc pe un dig.....zice surdu :- orbule unde meri ? orbu :- la pescuit ...La care surdu .. :- AAAAaaaa credeam k mergi la pescuit ! :))




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
de despartire




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Viata ii corecta nu lasa nimic nepedepsit si ca sa sti.... timpul nu vindeca niciodata nimic...




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
As ruga o ste sa te sarute in locul meu si luna sa-ti vegheze somnul iar ingeri sa-ti indulceasca visele .



Incjide ochiiii si voi fi langa tine :X




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
te iubesk mult iubirea mea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu