Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
ciao te iubesc




Statusuri de prietenie nr.2:
>
puiule te iubesc enorm...esti viata mea...




Statusuri de prietenie nr.3:
>
dak ma iubest spune.mi.....dak nu vrei sa imi sp ...ARATA.MI!!!!!!:X:X8->




Statusuri de prietenie nr.4:
>
dak viata ar fi asa cum pare.........dak tu ai fi mereu langa mn k in clipele fericite.........nici nu as mai vrea sa visez........dar viatza ma invaatat k nu poti trai numai realitatea.......trebue sa si visezi.......iar dak ai noroc.......visul ti se va indeplini........si eu voi fi mereu langa tn......... (DE LA CRISTI PENTRU BIANCA)




Statusuri de prietenie nr.5:
>
Distrugerile lasate de o catastrofa sunt ca amintirile lasate de dragoste




Statusuri de prietenie nr.6:
>
I lOvE YoU:X:X:X:X:X::X:X:




Statusuri de prietenie nr.7:
>
in fiecare zi e azi




Statusuri de prietenie nr.8:
>
pt mn prietenia este ffff imp.......dar cel care nu o pretuieste si nu o lasa sa plece pierde mult.......




Statusuri de prietenie nr.9:
>
ce oras urmeaza dupa piatra nt ................................bacau........................sami bag p*** in gatu tau




Statusuri de prietenie nr.10:
>
I:cum ii dai la o femeie spatiu mai mult??

R:ii maresti bucataria!




Statusuri de prietenie nr.11:
>
a fute e bn




Statusuri de prietenie nr.12:
>
sa ma sugeti in caovu




Statusuri de prietenie nr.13:
>
Prin Egipt la un suc cu Tutankamon :))




Statusuri de prietenie nr.14:
>
am iubit si am sa iubesc o floare ce u nu gasesti, floarea ce am gasit numai pentru mine a inflorit... Te iubesc si te ador unikata mea :X:X:X Irinel pt Diana




Statusuri de prietenie nr.15:
>
cso




Statusuri de prietenie nr.16:
>
Mama mereu imi zicea ca baietii sunt de treaba...Ce minciuna ! Sunt niste lenesi imputiti !




Statusuri de prietenie nr.17:
>
dar indiferent de ce va fii, nu uita sa fii doar ce vrei tu sa fii..[`:X]...




Statusuri de prietenie nr.18:
>
DrAdUtZa kt S tE fAc Sa Te UiTi De DoUa Ori,DuLcE sUfIcIeNt De MuLt

byby: pUtIn NebuNa DaR nIcI sAlBaTiCa,GeNuL dE fAtA cArE tE fAcE sA zAmBeStI......




Statusuri de prietenie nr.19:
>
daca vrei sa ma saruti dami un pupic ca eu vreau :X:X:X




Statusuri de prietenie nr.20:
>
intra profdesoara in clasa bula tiai invatat ?

nu am invatat pt test ...ok te iert

intra profesorul in clasda bula tiai invatat pt test ?

nu am invatat pt bac...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu