Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Ba Esti prost?

Ce ai ma tzie Rau ?

Nuu

Vrei sa itzi fie ?




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
Nu plange daca ai pierdut soarele, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
am citit undeva ca alcoolul si tutunul dauneaza grav sanatatii,asa ca m-am lasat de citit




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
eu sunt vacă stau legată şi manînc lapte cu ciocolata ti esti bou sugi pula la ecou




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
te uibesc te doresc dute dracu ca glunesc:)):))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
NU CITI C-O SA AI GHINION!!!

prea tarziu :| :D ;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
ce plm te uiti la stats meu ?




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
a




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
trebuie sa fim mai buni...sa nu ne lasam inimile conduse de minciuni...caut sa am puterea sa pot sa visez sa nu ma opresc din drumul pe care'l urmez si ce ma face sa nu cedez...e gandul k sufletul meu nu e singur...nu e singur in aceasta lume printre suflete reci[[bazate pe sume]]




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
In lumea asta exista o expilcatie ptr toate lucrurile dar nu si ptr prostia de care TU dai dovada!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
triste




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
fratilor asta nui status si sa nu ma injurati asta e un svr de cs serios cs.xpandgames.in cs.xpandgames.in/forum incercati svr




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
dresez furnicy




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Uneori luam decizii pripite, iar apoi incercam sa reparam greseala spunand: Scuza-ma m-am grabit.Asta nu va schimba insa situatia.Gandeste inainte de a spune ceva, dupa ce ai zis sar putea sa fie prea tarziu pentru regrete. Scris de SUR (IMI)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
A-nceput de ieri sa cada

Cate-un Moldovean pe strada

Cu casetofonu-n mana

Nemancat de-o saptamama:))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
de cand team vazut..viata mea sa transformat intro poveste trista..pentru ca stiu k nu o sa te am niciodata..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
Nobody's perfect...But Me*;)... pink_angel1810




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
Dnd , am plecat in congo la vandut mici ! :x




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
you can`t have anything if you have everything...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
Te iubesc Aline de la iubirea taa Iza...:X:X:X:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu