Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
E goala viatza fara tine

E ca un cer senin si gol

Toata lumea zike vino inapoi.

De ce ai plekat de la mine?

Ne intelegeam perfect

Pana cand a venit o bara

Si nea despartit.

Tu stii ca tin la tine

Mai mult ca sufletul

Dar tu nu simti lafel pt mine

Si nu vei sti nici odata

Ca eu te iubesc enorm de mult.

Esti ca un zambet pe pamant

Fara tine nu exista fericirea

Dar de kand numai esti langa mine

A aparut o viata pustiie si trista.

Nu stii ca esti totul pt. mn

As da viata pt. tn

Dar tu nici odata nu teai gandit

Ca ne-am despartit.

Poti traii doar odata ..

Macar acum sa ma gandesc

Ca fericirea nu imi aduce fericirea...

Ci tu.

Eu sunt trista

Ca mai lasat

Tu nu esti asa

Esti cu ea..

Linistit si fericit

Iar tu ma lasi

Sa sufar.:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
esti o floare esti un crin esti parfumul tineretii dupa tine mor baietii




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
te iubesc esti viata mea fara tine nu pot sta te iubesc si te ador fara tine simt k mor:X:X:X.....pt AMORE MIO TE IUBESC IUBITU MEU




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
picioare cu urda intre degete




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
pai daca vrei si m-ai dat idei atunci s-o iei:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
E foarte aiurea cand baiatul pe kre l-ai iubit si il iubesti este cu alta.....knd iti spune k tine la ea.....cand sti ca toata ziua e cu ea si tu stai ca fraiera si plangi si suferi...si te gandesti la trecut...la cat ai tinut la el...iti pui tot felul de intrebari cum ar fi : "dc il mai iubesc?" sau " eu dc mai traiesc? ".....ai impresia ca ai luat-o razna....acum iti spui : "gata....renunt...." peste un minut iti spui " nu pot...dc nu pot?"... j ai impresia k nu ai mai simtit asta niciodata si ca in fiecare zi il iubesti mai putin...dar defapt tu in fiecare zi te gandesti din ce in ce mai mult la el.....si atunci cand el isi va da seama cat ai putut sa-l iubesti...va fi prea tarziu...:( va realiza ca te-a pierdut...si nu pentru un an sau doi...sau pentru o perioada...te-a pierdut definitiv...si atunci se va intoarce roata...poate ca va suferi si el macar putin.....dar tu iti vei spune mereu in sinea ta " nu il voi uita " :((




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Cand viata iti da lamai,stoarce-le in ochii oamenilor.




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
FoAiE VeRdE SoLz De PeStE.... UiTe PrOsTu` CuM CiTeStE!




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
te sparg bha




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Pufca mea te voi iubi toata viata kiar daca la moment trecem printr-o grea incercare. cu ai nostri 3 anisori....a ta pe veci...pupeiuska




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
D33A_UBX




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
vorbest cu el dar te am in gand pe tine.Il ating pe al dar te simt pe tine.Il sarut pe el, gandinduma ca te sarut pe tine.Cu toate acecestea nul iubesc pe el te iubesc te tine:*:x




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
DND dak nu ign s restu [by me] :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
tu mai iubit iar eu nu eu teaam ignorat iar tu imi sp prin mesaje te iubesc asa ca team obligat sa uiti de mn sia kum imi pare rau




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
sa-mi9 bag pula intr-o curva sa nu mai zik lumea ca nu-i adevarat




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
azi de ziua ta iti trimit o floare si prin aceea floare o sa o parte din mine




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
grea e viata si pustie......cand te caci si na-i hartie




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
la sky




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
te iubesc te doresc dute drq ca glumesc!!:P :D =)) :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
cand un baiat iti zice TE IUBESC............ai impresia ca te indragostesti........si ii ziki cu glas usor”te astept in dormitor”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu