Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
iubeste`ma curat si am sa invat sa fiu a ta..




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
poi stf sms am zis ca dnd eshty chior sau n-ai vazut ca am la status dnd?:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
C ar fi lumea fara BLONDE???? O nimik toata... un dezastru ;));));)) ..... [sunt blonda si m mandresc q asta ;;) ;;)] ......




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
prea sweet k sa fiu light




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Cu alte cuvinte, sunteti niste maimute antropoide ignorante fara mari posibilitati de a face rau




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Merry Christmas And A BAd Year




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Iubirea s-a stins k fokul neaprins, sperand k voi uita am plkt din klea ta...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Sperii Ciorile... sunt nascut ptr asta !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
M-am saturat de voi...

Cei care ma barfitzi...

M-am saturat de voi...

Cei care vretzi sa fitzi ceea ce nu suntetzi...

M-am saturat de tooot

>> NU VA MAI SUPORT !!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
toate femeile se cred neveste... ca au stat o noapte dedesubt si doua peste... (copiat de la cheloo) makar recunosc:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
Dnd, ca fac pipi




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Te pupik pe obrajior noapte buna somn usor!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
Observati bulina ROSIE! E ca si cand as fi pe ciclu, te bagi peste mine se lasa cu sange!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
CITESTE CORECT! Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg. E umioitare cpatcitetea ceireiului uamn de a rentositcui detale (Scuze de mass dar e prea tare faza)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
nici cel mai bun machiaj nu are sa-ti schitzeze un zambet atunci cand sufletu-ti plange si esti trist




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
Am intalnit un inGer, mi-a soptit spErante, l-am privit Orbind, m-a atins visand, l-am parasit plangand? :((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
dnd! il iau la bataie pe adrian prietenul meu imaginar




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Da-mi un buzz sa stiu ca m-ai iubit... da-mi un pup sa stiu ca tii la mine... da-te pe tine in voia vantului pentru mine...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
visez in tacere, astern ganduri si soapte... ma simt abandonata in tristete..i ncerc sa respir dar imi lipseste aerul... as vrea sa ascult dar nu inteleg tacerea.. Unde esti sa pot zbura?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu