Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
bunik-mea la pc isi verifica mailu`... asa k DND =))




Statusuri de prietenie nr.2:
>
Paste Fericit dar, sa ne lasi si noua putzina iarba .... ok?




Statusuri de prietenie nr.3:
>
i'll try to be nicer... if you try to be smarter b-)




Statusuri de prietenie nr.4:
>
Hai! stii ce!?

fa-ma sa-mi fie dor de tine:))




Statusuri de prietenie nr.5:
>
revin in 2 minute....de nu apar mai citeste o data sts...




Statusuri de prietenie nr.6:
>
E atat de frig lacrimile mi-au inghetat... oare cand vei veni si imi vei spune "TE iubesc"?




Statusuri de prietenie nr.7:
>
I know you don't love me sow why am I even trying ? ? ?




Statusuri de prietenie nr.8:
>
Pain Reminds Us That We Are Alive




Statusuri de prietenie nr.9:
>
cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine, gandeste-te k ma gandesc k te gandesti la mne :D




Statusuri de prietenie nr.10:
>
te iubesk pe tine la fel cum iubesk meciurile de fotbal




Statusuri de prietenie nr.11:
>
Cand te vad cu sortu rosu, mi se taie caltaboshu :))




Statusuri de prietenie nr.12:
>
E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie?




Statusuri de prietenie nr.13:
>
ma uit la ea k la o icoana... inima imi plange ...plange si ma indeamna ....sa nu mai simt ura pt o greseala... :-




Statusuri de prietenie nr.14:
>
I don't want to have kids. I hear they take 9 months to download.




Statusuri de prietenie nr.15:
>
iubiti-va parintii dar folositi prezervativul




Statusuri de prietenie nr.16:
>
prison break :X:X so DND k in Sona ajungeti =))




Statusuri de prietenie nr.17:
>
doua babe numarau o bila =))




Statusuri de prietenie nr.18:
>
Hristos a inviat!.....Mersi la fel>((




Statusuri de prietenie nr.19:
>
Imparateasa isi face somnul de frumusete




Statusuri de prietenie nr.20:
>
esti unica



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu