Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
DND......ASFALTEZ PLAMANI!!!1




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
///////__$$I love money$$__///////




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
musca cu experientza caut kkt :D;))




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
cand ma gandesc, k te gandesti la mine, k ma gandesc, k te gandesti la mine, gandeste-te k eu de fapt nu ma gandesc la tine :P...;))




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
Ma numesc tio-inping tio-indes sunt ambasador chinez sunt nepotul lu f*t bine si pe ma-ta si pe tine :D:P




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Un baschetbalist american a refuzat sa reclame la politie ca i-au fost furate cartile de credit ale sotiei sale, pentru ca a constatat ca hotul cheltuia mai putin decit ea




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Dc ai ales sa ma minti cand puteai sami zici totul in fatza, dc ai ales sa imi ranesti sufletul cand eu tineam la tn. am avut incredere k timpul s va scurge printre noi, dar d fapt s scurge p obraji mei!!!




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
DnD ... sunt calculatorul si am un msj pt voi : f***** m m de prostu p*** mele , f***** in limba de idiot ... de ma deranjezi te omor cu cablu de la alimentare f******* in cur sa te f** ! ! !




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
TE IUBESC SI ITI JUR CREDINTA MARTOR AM PE DUMNEZEU SI CA DREPT RECUNOSTINTA ITI OFER NUMELE MEU ......




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
de ce nu pot?... :((((




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
atentie vin extraterestri ...! sa caute noi forme de inteligentza...!!! ...(ascundete ca ne faci de ras...)




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
simt nevoia sa zbor spre cer sa-mi fac aripi ........... sa zbor printre nori sa privesc o dragoste adevarata ce niciodata nu va fi uitatata^_^




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
BA ASTA E STATUS?!?




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
Te iubesc, iti spun ochii ce au invatat sa te priveasca... Te iubesc, iti spun buzele ce-ti cauta fufletul sa-l sarute... Te iubesc, spune rasaritul si il ingana apusul... si steaua rasarita pe cerul innorat... tot TE IUBESC iti spune... TE IUBESC RAZA MEA DE SOARE!!




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
Pe doua lucruri nu dau bani: pe tarfe si pe apa




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
nu fi trist zambeste, lasa ce nu-ti iese, lasa totul deoparte, crede doar in tine si o sa fie bine




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
recomand idiotzilor sa-si tzina tarfele in lesa




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Ai Prins aripi si mi-ai spus ca ma potzi lua cu tine sus,

Dar eu nu stiu sa zbor...

Locurile unde aveam aripi inca ma mai dor Si-au ramas doar cicatrici in locul lor...




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Cumpar droguri? pentru relatii sunati-ma la numarul 112/955... ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului? rog seriozitate!




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
De treci codrii de arama nu te costa nici un ban de treci pragul de la crama dai salariul pe un an?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu