Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
pasarile-mi canta,

florile-mi soptesc

toate ma indeamna

ca sa te iubesc




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
Mi-as fi vandut si sufletul

Pentru o femeie cum esti tu

Dar in lipsa mea

Tu mi l-ai amanetat deja:-




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
sunt 2 tipuri de femei p lumea asta... cele care ma iubesk si cele care nu ma kunosc.. :X:X:




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
ce inima d gheata ai avut in tine.. d c ma chinuiesti? chiar nu iti mai pasa d mn?? :(




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
In cautarea lu` ElOdia ... BRB




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
Eu am renuntat la tot pentru tine !! Ai renuntat si tu la tot,dar si la mine :(




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta?




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Im-mi sa ibmi-imbatat tsat-tastatura di-deci NDN!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
tu plangi eu rad ce ma mai injuri in gand




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
Oricat ai incerca , prima iubire nu o s-o potzi uita ...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
zambeste... !!!... promit k nu o sa te doara....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
ca si cum ai vedea munti plangand....ca si cum ai citi din dealuri un gand....ca si cum ieri ar fi in curand...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
cand zic ca vreau ceva fierbinte, nu ma refer la ceai sau cafea...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Razbunarea e atunci cand vrei sa`l faci pe cel ce te`a facut sa suferi sa sufere si el,dar nu-ti dai seama k... il distrugi !!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
hai la mine... bem mancam p*la mea :D....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
DND vb cu spiritele, am gasit-o p Elodia....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
daka'tzi dau una!!!!!! ai sa fii singurul din rai in scaun cu rotile :D:D:D:D




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
Pt sanatatea dv evitati excesul de alcool si tzigari si dati-i cu palinca de pruna!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
i'm sad because you are tho far away




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
am 1 singur defect sunt perfect



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu